Aviseringar
Rensa alla

Fråga ut en tjej som man förlorat kontakten med


Ämnesstartare

Jag har känt en tjej sedan barnsben, vi spenderar inte särskilt mycket tid tillsammans längre och umgås i olika kretsar. Vi smsar rätt så ofta men vi ses nästan aldrig, jag skulle gärna vilja bjuda ut henne men undrar hur man ska närma sig en tjej man inte haft "seriös" kontakt med på ett bra tag.


   
Citera

Du börjar gradvis att öka kontakten med henne, du lär märka om hon är intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg typ : Det va så länge sen vi träffades ju... skulle va riktigt kul om man kunde få träffa dig igen [smile], så jag undra bara om du har lust och träffas nån gång framöver? [blush]


   
SvaraCitera

fråga ut lol


   
SvaraCitera

Sendjil:

länge sen vi träffades

Sendjil:

träffa dig igen

Sendjil:

träffas nån gång

En gnutta för upprepande. Låter korkat. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

En gnutta för upprepande. Låter korkat

haha ja det har du rätt i [cute]
tänkte inte på det [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir du vräkt idag, SÅ ÄR DET SMÄLLAR MAN FÅR TA


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

fråga ut lol


   
SvaraCitera

Du ringer: Tjenaaaaaaaaaaah! Var verkligen jätte längesen vi sågs.. Ska vi hitta på nått? Bio kanske!? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Do it this way, det funkar verkligen! =)

"
Brutus32 säger: Hej! 🙂

Alicia säger: Hejhej!

Brutus32 säger: Vad gör du?

Alicia säger: Ingenting speciellt! sj?

Brutus32 säger: Ta't lugnt! Du, jag har tänkt på en sak.

Alicia säger: Vad??

Brutus32 säger: Jag vet inte varför jag inte sagt det, men jag var intresserad av dig förut, och jag misstänker att jag fortfarande är det..

Alicia säger: Har DU vart intresserad av mig?!

Brutus32 säger: Mm.. 🙂

Alicia säger: :$ oj.. det visste jag inte.. jag har tänkt på dig ibland också..

Brutus32 säger: Jag tänkte att vi gör slag i saken och gör det till en dejt? 🙂

Alicia säger: Jättegärna! "


   
SvaraCitera

Sendjil:

säg typ : Det va så länge sen vi träffades ju... skulle va riktigt kul om man kunde få träffa dig igen [smile], så jag undra bara om du har lust och träffas nån gång framöver?[blush]


   
SvaraCitera

Brutus32:

Vi smsar rätt så ofta men vi ses nästan aldrig, jag skulle gärna vilja bjuda ut henne men undrar hur man ska närma sig en tjej man inte haft "seriös" kontakt med på ett bra tag.

Gå ut som om det vore en kill kompis som du umgår och har umgåtts på länge [smile]


   
SvaraCitera