Aviseringar
Rensa alla

Fråga Zymba


Ämnesstartare

... Ah, ni verkade ju ha så kul så tänkte att jag hakar på fråga-trenden! Har säkert en jättegammal sån här tråd sedan tidigare men äsch. Ställ era frågor, kompisar! Party


   
Citera
Ämnesstartare

MEN FRÅGA DÅ HÄR HAR NI CHANSEN!!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet allt omrey


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaffö eru så zööt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är rätt öppen om saker och är det något jag undrar brukar det oftast vara något jag anser mer privat och personligt menmen hur har dagen varit hittills? vad ger du dagen för betyg? 


   
SvaraCitera
b1son

åsikt om ABBA?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni kan fråga personliga saker med, jag ska försöka svara på allt! Och blir det för personligt svarar jag på ett opersonligt sätt.... Typ, hehe


   
SvaraCitera
mynona

Bedömer du att det var samma förövare i fallet Mary Kelly som i de övriga fall som tillskrevs "Jack Uppskäraren"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
vet allt omrey

Nähäää! Vet du inte alls!

Fingerprints:
vaffö eru så zööt

Äsch då Rodnar Tror folk tycker jag är söt för att jag är snäll typ?? 

Attitydinkontinent:
du är rätt öppen om saker och är det något jag undrar brukar det oftast vara något jag anser mer privat och personligt menmen hur har dagen varit hittills? vad ger du dagen för betyg? 

Se vad jag skrev ovan! Du kan fråga personliga grejer mä. Jag har haft en rätt dålig dag hittills, ger den 2/10 zymbisar. Tror dock den kommer bli bättre pga. har roliga kvällsplaner.

böghög:
åsikt om ABBA?

Älskar ABBA. Tycker det är jättekul att köra Singstar med ABBA-låtar. Hjärta

mynona:
Bedömer du att det var samma förövare i fallet Mary Kelly som i de övriga fall som tillskrevs "Jack Uppskäraren"?

Har ej tillräcklig kunskap om detta för att ge ett klart svar men ja, det är inte helt otroligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken maträtt tycker du INTE om? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh vf vad hände eller inte hände?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaffe eller te?
vad åt du till frukost idag?
Hur spenderar du helst morgondagen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
vilken maträtt tycker du INTE om? 🙂

Jag har svårt för sushi. Tycker riset smakar blä. Ledsen

Attitydinkontinent:
åh vf vad hände eller inte hände?

Hade lite ångest på morgonen, sen var jag tvungen att besöka min mormors gravplats vilket jag inte var förberedd på eller ens ville pga jättejättejobbigt. Men avslutade dagen med inflyttningsfest och hängde med min BFF så det känns bättre nu!

Fkpaw:
kaffe eller te?
vad åt du till frukost idag?
Hur spenderar du helst morgondagen?

Te
Åt en croissant till frukost
Hade helst sovit igenom hela dagen pga är då exakt ett år sen mitt ex gjorde slut och jag vill bara att dagen ska vara slut så jag slipper grubbla över det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilka språk talar du?Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Vilka språk talar du?Söt

Svenska, engelska, spanska, franska och armeniska!


   
SvaraCitera