Aviseringar
Rensa alla

Frågade honom o här e resultatet


Ämnesstartare

Ni som läst min andra tråd vet att jag va osäker på om en kille var intresserad av mig el inte... Jag tog mod till mig igår (va full) att fråga honom via sms.. Ungefär såhär gick d till:

Jag: saknar dig
Han: Ring ***. han saknar dig..
Jag: Men du e den enda jag saknar, saknar du inte mig?
Han: Beror på vad du menar me sakna.. Du en e bra människa o kompis.
Jag: jag gillar dig
Han blev tyst efter d...
Sen skrev jag att jag skoja sen skrev vi inte mer..

Fatta så hemskt jag mådde o mår :(.. vrf visar en kille först sjukt mkt intresse o sen ser han en bara som vän.. e han bara sur över att jag strula me hans polare el e han verkligen inte intresserad? Vad tror ni?


   
Citera

han kanske har skaffat ett ps3 eller något, släpp han...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

han kanske har skaffat ett ps3 eller något, släpp han...

sjukt svårt att bara släppa nån sådär 🙁


   
SvaraCitera

Lily89:

sjukt svårt att bara släppa nån sådär 🙁

vet men elektronik äger människor nio gånger av tio.


   
SvaraCitera

visa tuttarna. killar brukar gilla sånt tror jag.


   
SvaraCitera

Lily89:

Fatta så hemskt jag mådde o mår :(.. vrf visar en kille först sjukt mkt intresse o sen ser han en bara som vän.. e han bara sur över att jag strula me hans polare el e han verkligen inte intresserad? Vad tror ni?

Kanske inte tog dig på allvar i och med att du var full? Men att strula med någons polare är aldrig OK heller, då är det hejdå för alltid, var glad att han fortfarande är din kompis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Kanske inte tog dig på allvar i och med att du var full? Men att strula med någons polare är aldrig OK heller, då är det hejdå för alltid, var glad att han fortfarande är din kompis.

Han skrev ändå allvarligt tillbaka.. okej jag inser att jag gjorde sjukt mkt fel där.. men gjort e gjort.. kanske hade sett annorlunda ut om jag inte gjort d.. 🙁 faan


   
SvaraCitera

Chickfactor:

vet men elektronik äger människor nio gånger av tio.

Jag sitter i en lägenhet i kristianstad och spelar tevespel med mina vänner. Hela helgen. Du är välkommen. Men du kommer aldrig.

Lily89:

.. Du en e bra människa o kompis.

Förlåt, men killen gillar dig inte.


   
SvaraCitera

Mawns:

Jag sitter i en lägenhet i kristianstad och spelar tevespel med mina vänner. Hela helgen. Du är välkommen. Men du kommer aldrig.

läskigt ju[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Förlåt, men killen gillar dig inte.

kan han inte bara va sur över att jag strula me hans kompis?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera