Aviseringar
Rensa alla

FRÅGETRÅD


kretivtanvändarnamn: Även om jag skulle svara på den så skulle du inte ha en blekaste om vem det var, men förstår att du försökte vara rolig

Du behöver inte berätta vem det e. Beskriv hur personen e Söt


   
SvaraCitera

en fråga som många säger är som men jag vill vara säker. Står alla feminist för kvotering? eller är det från individ till individ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:

Du behöver inte berätta vem det e. Beskriv hur personen e Söt

Okej ska försöka. Hn är snäll, men inte sådär överdrivet snäll som folk kan vara. Hn är inte alls lik mig utan hn är lite blyg och inte alls lika pratig. Jag är hela tiden rädd att jag ska prata över hn. Hn är den gosigaste att krama även om jag aldrig skulle erkänna det om vi stod här öga mot öga. Hn är så fin så man är rädd att smälta bort. Hns skratt är det bästa ljudet som finns särskilt om hn skrattar pågrund av mig. Hn är lika energifylld som jag och hn har också svårt att sitta still. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babyangel97:
en fråga som många säger är som men jag vill vara säker. Står alla feminist för kvotering? eller är det från individ till individ?

Varje åsikt som finns är väl från individ till individ. Själv tycker jag att ingen ska särbehandlas. Att man inte ska tex "Reservera" arbetsplatser till en speciell grupp utan man ska ha exakt samma kriterier på alla och strunta fullständigt i om personen är svart, vit, orange, grön,   kvinna eller homosexuell.


   
SvaraCitera

kretivtanvändarnamn: Okej ska försöka. Hn är snäll, men inte sådär överdrivet snäll som folk kan vara. Hn är inte alls lik mig utan hn är lite blyg och inte alls lika pratig. Jag är hela tiden rädd att jag ska prata över hn. Hn är den gosigaste att krama även om jag aldrig skulle erkänna det om vi stod här öga mot öga. Hn är så fin så man är rädd att smälta bort. Hns skratt är det bästa ljudet som finns särskilt om hn skrattar pågrund av mig. Hn är lika energifylld som jag och hn har också svårt att sitta still.

låter mysig!  


   
SvaraCitera

varför frågar inte jag dig något?


   
SvaraCitera

kretivtanvändarnamn:

Varje åsikt som finns är väl från individ till individ. Själv tycker jag att ingen ska särbehandlas. Att man inte ska tex "Reservera" arbetsplatser till en speciell grupp utan man ska ha exakt samma kriterier på alla och strunta fullständigt i om personen är svart, vit, orange, grön,   kvinna eller homosexuell.

bra sagt, jag håller med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babyangel97:

bra sagt, jag håller med!

haha hög femma på den!


   
SvaraCitera