Aviseringar
Rensa alla

Frågor ang Ampallang!


RadioAktivMakaron:

Hur är sexet?

jag skulle aldrig ha sex med en person med en sådan piercing och låta honom ha kvar smycket i. Öppnas den kan jag bli helt sönderskrapad, trillar den av lär det bli en tripp till um och be dem gräva ut den om den är för långt inne. Inte kul, inte värt det.

Nej fy.

Visst, gör den om du tycker det är fint. Men gör den inte för att du tror att sexlivet blir bättre, för det blir det inte.


   
SvaraCitera

Har varit med en snubbe med prince albert. Porrigt, men ingen större skillnad sexuellt.


   
SvaraCitera

Do it, eller är den gjord redan?


   
SvaraCitera

Hej,

har själv en sedan några år. Det gör inte ont att göra bara ett litet stick, alla som klämt den i gylfen eller liknande vet. Att ha den gör inte ont heller 🙂
Det som känns är att vakna på natten, strax efter att den är gjord, med "pissestånd". Kan se lite trist ut oxo, bandage och en gummihandske på några dagar, men sen är det oftast inga problem
Bröstvårtorna gjorde däremot SKITONT!!

Och har kört både med och utan kondom och den fungerar utan problem och det "känns" mer för kvinnan har jag "hört". Har inte tagit ut den en enda gång.
Funderar på att stretcha upp den från 2.4mm till ca 4-5mm. Har en rostfri stång, ca 25mm lång med 8mm kulor idag.

Hoppas jag kunnat ge lite info om detta.

Ska nog snart göra en appadryva oxo....


   
SvaraCitera