Aviseringar
Rensa alla

frågor om löshår..


Ämnesstartare

1. vilken typ av löshår tycker ni är bäst? clip´s on eller sådana som man typ syr fast på håret? eller om det finns nåt annat bättre sätt.

2. kan man locka 100% äkta löshår med vanliga spolar? eller måste man ha locktång för att det ska bli resultat?

lockar mitt egna hår med spolar om jag ens behöver locka det och det vore ju smidigt att kunna locka löshåret på samma sätt..

tack[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Har inte löshår själv, men känner en del som har det. Så kan svara utifrån hur jag upplever det att de har det med sitt. 🙂

sheltiegirl:

1. vilken typ av löshår tycker ni är bäst? clip´s on eller sådana som man typ syr fast på håret? eller om det finns nåt annat bättre sätt.

De flesta jag vet har clip's, det som är bra med det är la att man kan ta av det om man känner för att ha lite kortare hår, eller inte vill ha allt etc. Dock om du har du juh fördelen att du inte behöver sätta i det hela tiden och sådär om du syr fast det. Man får nog väga lite för- och tackdelar skulle jag tro. [smile]

sheltiegirl:

2. kan man locka 100% äkta löshår med vanliga spolar? eller måste man ha locktång för att det ska bli resultat?

Det vet jag inte. Dock så funkar det utmärkt att platta håret och sådär. Men tror inte att det kan vara några jätteproblem. Om du har sytt fast håret borde man juh kunna rulla in det tillsammans med sitt eget, och har man clip's kanske man kan rulla in det på en spole och låta det ligga typ [crazy] Men locktång borde juh kanske gå skulle jag tro.

Ayah, kan inte jättemycket, men ja det är vad jag tror, hoppas att någon med lite bättre kunskaper oxå svarar 🙂


   
SvaraCitera

Det här löshåret är bra
köp det här löshåret
det löshåret som är på bilden

_det_är_smart_

Image


   
SvaraCitera

Jag sydde och det går nog om en frisör gör det. En kompis gjorde på mig och det kliade så in i helvete.


   
SvaraCitera

Inga clip on! Har bara dålig erfarenhet av det.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Inga clip on! Har bara dålig erfarenhet av det.

Tycker clips är bra, mitt hår är bara clips och det tovar sig inte alls, clips är jättbra man kan ta ur och sätta i och byta, bra om man är som jag och är lite schizofren* HIHI* och inte kan bestmme vad man vi vla ha för hrårr


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Tycker clips är bra

Haha, det är mer så jag har bara sett smaklösa emos med världens fulaste clip on. Därför tycker jag inte om det, men skulle uppskatta se folk som vet hur man använder dom snyggt [smile]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Haha, det är mer så jag har bara sett smaklösa emos med världens fulaste clip on. Därför tycker jag inte om det, men skulle uppskatta se folk som vet hur man använder dom snyggt [smile]

SLUTA KALLA MIG SMAKLÖS JAG HAR FAN BRA SMAK GILLAR GOD MAT OCH BRA FILM OCH TV!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

SLUTA KALLA MIG SMAKLÖS JAG HAR FAN BRA SMAK GILLAR GOD MAT OCH BRA FILM OCH TV!!

Jag tror personen mena utseéndesmak...


   
SvaraCitera

Krillan:

Jag tror personen mena utseéndesmak...

VA?!

séende? VA?!


   
SvaraCitera

Varför använda löshår öht? Så jävla fult och fjortisaktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Varför använda löshår öht? Så jävla fult och fjortisaktigt.

inte om man använder de på rätt sätt juh..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lixi:

Om du har sytt fast håret borde man juh kunna rulla in det tillsammans med sitt eget, och har man clip's kanske man kan rulla in det på en spole och låta det ligga typ

mm jag hoppas på det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sheltiegirl:

mm jag hoppas på det..

Pratade med en kompis idag och hon sa att det går alldeles utmärkt att locka löshåret.

Att tänka på är la att man ser till att man har samma hårfärg på både löshåret och sitt eget hår. Är en tjej två årskurser under mig som skaffade det för ett tag sedan, därav samtalet. Hon har platina blont löshår och gulblont riktigt hår med mörk utväxt. Jag tycker åtminstone inte att det är så jättesnyggt, men antar att det kanske är en smaksak..


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

inte om man använder de på rätt sätt juh..

Jo.


   
SvaraCitera