Aviseringar
Rensa alla

frågor till homosexuella


Ämnesstartare

1: känner du som att ni busar och luras och revolterar när ni knullar?

2: tänder du på dig själv?


   
Citera
reben

hahahahahaha 2an så sjuk fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har aldrig hört att killar tänder på sig själv, snarare äcklas. men tjejer brukar väl tända på sig själv o andra tjejer? nästan alla tjejer e bi. tjejer är ju "finare" än killar. mer söta av sig, mjukare hud etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
hahahahahaha 2an så sjuk fråga

ouroboros-simple-svg.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

1: känner du som att ni busar och luras och revolterar när ni knullar?

2: tänder du på dig själv?

1. nej, säger jag som egentligen är av annan sexualitet, om det inte är typ en trekant i en hippievilla. 

efter den första gången.

2. nej? 
men jag kan påminnas genom att se på mig själv att det vore najs att ha någon med de kroppsdelarna nära.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

1. nej, säger jag som egentligen annan sexualitet

du är väl både hetero- och homosexuell?

ceka92:

efteråt, den första gången också.

menar du att det kändes busigt efter första gången men inte annars?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: du är väl både hetero- och homosexuell?

ja. du ställde dock frågan till de som endast är delaktiga i en av livsstilarna.

df rqp: menar du att det kändes busigt efter första gången men inte annars?

ja. eller det känns för mig fortfarande ovanligt och snarare som frihet än busighet.


   
SvaraCitera
reben

df rqp:

ouroboros-simple-svg.png

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

ja. du ställde dock frågan till de som endast är delaktiga i en av livsstilarna.

det är inte livsstilar det är vad man tänder på. frågan är givetvis riktad till alla som (någorlunda regelbundet och frekvent) attraheras av människor med samma kön.

ceka92:
ja. eller efteråt när jag tänker tillbaka på förtryckande kommentarer jag har fått. känns snarare som frihet än busighet.

ja, menar så också. att man står upp mot något som är fel, vågar bryta normer osv. så ser jag på äkta bus i alla fall, att det är en rättmätig revolt och protest i det. fast på ett harmlöst och kanske humoristiskt vis.


   
SvaraCitera
mynona

df rqp: 2: tänder du på dig själv?

du överdriverIcke! När man attraheras av en annan människa ser den alltid annorlunda ut än en själv. Att hn har ett könsorg av samma slag som en själv behöver väl inte vara större anledning att tända på sitt eget än om du tänder på någon av ett annat kön, som också har att ansikte och huvudhår precis som du själv men som dock ser annorlunda ut än ditt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

du överdriverIcke! När man attraheras av en annan människa ser den alltid annorlunda ut än en själv. Att hn har ett könsorg av samma slag som en själv behöver väl inte vara större anledning att tända på sitt eget än om du tänder på någon av ett annat kön, som också har att ansikte och huvudhår precis som du själv men som dock ser annorlunda ut än ditt

lite större anledning är det allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3. När blev du homosexuell och varför?

4. Har du någonsin överhuvudtaget försökt att inte vara homosexuell?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså.

vad. i. helvete.


   
SvaraCitera
mynona

df rqp:

lite större anledning är det allt

det tycker jag inte. sexualdriften är till stor del psykisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:
3. När blev du homosexuell och varför?

4. Har du någonsin överhuvudtaget försökt att inte vara homosexuell?

rätt ointressanta frågor

mynona:

det tycker jag inte. sexualdriften är till stor del psykisk

har ingen lust att diskutera det här nu, det är en enkel fråga med ganska syfte och bakgrund.


   
SvaraCitera