Aviseringar
Rensa alla

Frågor till killar


Ämnesstartare

Hej!
Jag skulle vilja att alla killar svarar på de här frågorna. Jag undrar över det här därför att jag har en kille på gång och jag vill bli världens bästa tjej för honom!

Mina frågor är:
- Vill ni att vi tjejer pratar känslor med er? Att vi öppnar oss och släpper in er helt i våra tankar och känslor?
- Vill ni att vi gullar med er och skickar massa kärleksfulla sms? Är det okej bara det inte blir för mycket och för ofta? Vad vill ni helst att det står?
- Vill ni vara den som hör er eller är det lungt om vi ringer och smsar så fort vi vill prata?
- Om ni t.ex. frågar om hur vi mår eller så. Vill ni ha långa svar eller korta svar? Ett svar med mycket deltaljer alltså?
- Är det jobbigt och läskigt om jag är beredd att satsa allt för oss, fast vi inte är tillsammans än? Jag skulle kunna hoppa av skolan och flytta för att få honom. Tror ni han tycker att det är fint eller skrämmer det bort honom?
- Hur kåt ska man vara? Jag vill ha mer sex än vad han vill. Han säger att han gillar det, men gör han verkligen det? Ska man bara vara lite halvkåt? Och vill ni att man suger på era kulor?

Många frågor men skulle bli jätteglad om ni svarade!

Tack!


   
Citera
Ämnesstartare

Varje kille är en unik individ [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

precis

alla är olika och du kommer bara få 20 olika svar här så då blir det ju inga riktiga svar ändå


   
SvaraCitera
Åtta

wkgsn:

- Vill ni att vi tjejer pratar känslor med er? Att vi öppnar oss och släpper in er helt i våra tankar och känslor?

Nej. Varför skulle vi vilja det?

wkgsn:

- Vill ni att vi gullar med er och skickar massa kärleksfulla sms? Är det okej bara det inte blir för mycket och för ofta? Vad vill ni helst att det står?

Nej. Skicka SMS om du vill något.

wkgsn:

- Vill ni vara den som hör er eller är det lungt om vi ringer och smsar så fort vi vill prata?

Ring inte oss. Vi ringer dig (kanske).

wkgsn:

- Om ni t.ex. frågar om hur vi mår eller så. Vill ni ha långa svar eller korta svar? Ett svar med mycket deltaljer alltså?

Enda anledningen till att jag skulle fråga något sådant var att du förväntade dig att jag skulle fråga det. Egentligen bryr jag mig ej, så du får gärna svara kort.

wkgsn:

- Är det jobbigt och läskigt om jag är beredd att satsa allt för oss, fast vi inte är tillsammans än? Jag skulle kunna hoppa av skolan och flytta för att få honom. Tror ni han tycker att det är fint eller skrämmer det bort honom?

Om du skulle hoppa av skolan så skulle du ju bli obehagligt trailer trash. Vill ej vara tillsammans med sådant.

wkgsn:

- Hur kåt ska man vara?

3

wkgsn:

Han säger att han gillar det, men gör han verkligen det?

Nej.

wkgsn:

Ska man bara vara lite halvkåt?

Ja.

wkgsn:

Och vill ni att man suger på era kulor?

Ge fan i mina kulor!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk kommer förmodligen säga åt dig att prata med honom om det. gör inte det. om du har social kompetens så kommer du märka vad du bör göra, och på de flesta punkter så gör det nog inte så jävla stor skillnad så länge du inte är långt ute i någon extremzon, för de flesta. och om du inte har det så kommer du ändå inte kunna hitta någon bra balans, och förmodligen så kommer han bara missförstå dig, och saker kommer bli värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar tjejer med personlighet.


   
SvaraCitera

Var som du är och vill vara så blir du uppskattad för den du är.

Personligen så:

wkgsn:

- Vill ni att vi tjejer pratar känslor med er? Att vi öppnar oss och släpper in er helt i våra tankar och känslor?

Ja, så mycket som tjejen ifråga vill.

wkgsn:

- Vill ni att vi gullar med er och skickar massa kärleksfulla sms? Är det okej bara det inte blir för mycket och för ofta? Vad vill ni helst att det står?

För ofta hade känts jobbigt. Vad det står kvittar.

wkgsn:

- Vill ni vara den som hör er eller är det lungt om vi ringer och smsar så fort vi vill prata?

Tycker jag är helt okej. Gillar när folk är rättframma.

wkgsn:

- Om ni t.ex. frågar om hur vi mår eller så. Vill ni ha långa svar eller korta svar? Ett svar med mycket deltaljer alltså?

Det beror på hur jag frågar och i vilket sammanhang, men för korta svar känns mest som att du inte vill dela med dig och inte bryr dig.

wkgsn:

- Är det jobbigt och läskigt om jag är beredd att satsa allt för oss, fast vi inte är tillsammans än? Jag skulle kunna hoppa av skolan och flytta för att få honom. Tror ni han tycker att det är fint eller skrämmer det bort honom?

Jag skulle inte alls vara bekväm med det. Fint, visst, men jag vill inte vara ansvarig för att nån ska ge upp sin utbildning eller något annat i sitt liv för min skull.

wkgsn:

- Hur kåt ska man vara? Jag vill ha mer sex än vad han vill. Han säger att han gillar det, men gör han verkligen det? Ska man bara vara lite halvkåt? Och vill ni att man suger på era kulor?

Man ska inte vara nåt särskilt. Gör vad du har lust med och prata med din kille vad han vill och vad han gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Gillar tjejer med personlighet.

Men kära nån då, var ska du hitta en sån? [tard]


   
SvaraCitera

Jag[rolleyes]

wkgsn:

- Vill ni att vi tjejer pratar känslor med er? Att vi öppnar oss och släpper in er helt i våra tankar och känslor?

Ja och nej vill inte veta allt med det som du anser och tycker man borde veta vill jag också veta.

wkgsn:

- Vill ni att vi gullar med er och skickar massa kärleksfulla sms? Är det okej bara det inte blir för mycket och för ofta? Vad vill ni helst att det står?

Ja men du ska inte ha så stora förhoppningar på att du får lika gulliga tillbaka eller bli arg om det inte kommer något tillbaka. Ja inte ofta för det är dom där små som kommer när man har en pissdag som kan ge ett leende på läpparna, därför ska du inte tjata ut det. Det du anser är gulligt.

wkgsn:

- Vill ni vara den som hör er eller är det lungt om vi ringer och smsar så fort vi vill prata?

Ja det är okej om du ringer/ smsar och säger att du vill prata, men räkna med att man kanske inte har tid.

wkgsn:

- Om ni t.ex. frågar om hur vi mår eller så. Vill ni ha långa svar eller korta svar? Ett svar med mycket deltaljer alltså?

Ett svar som inte låter falsk,kort och inte en livs berättelse.

wkgsn:

- Är det jobbigt och läskigt om jag är beredd att satsa allt för oss, fast vi inte är tillsammans än? Jag skulle kunna hoppa av skolan och flytta för att få honom. Tror ni han tycker att det är fint eller skrämmer det bort honom?

Ja det skulle vara lite skrämmande för det skulle kännas som att du behöver mig mer en vad jag behöver dig. Det får dig att framstå i mina ögon som en osäker tjej och krävande.

wkgsn:

- Hur kåt ska man vara? Jag vill ha mer sex än vad han vill. Han säger att han gillar det, men gör han verkligen det? Ska man bara vara lite halvkåt? Och vill ni att man suger på era kulor?

När du är sugen så är du sugen liksom du ska inte tvinga till dig sex heller. Han gillar det säkert. Du ska vara normal som alla andra människor vissa är kåta mer en andra. Det beror på från person till person.


   
SvaraCitera

Alla är olika och det är svårt och bestämma för VÄRLDENS bästa...

Men den bästa tjejen jag har haft sa nånting som verkligen fastnade i mitt huvud.
Och det kanske inte låter som en big deal - men grejjen var att hon höll det ordet... HELA tiden, ända in i det sista...

Om jag till exempel börja kolla på en annan tjejs rumpa sa hon:
.... Du är en sån typisk kille, pervers och allt... Men det är en av anledningarna till att jag gillar dig[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wkgsn:

Hur kåt ska man vara? Jag vill ha mer sex än vad han vill. Han säger att han gillar det, men gör han verkligen det? Ska man bara vara lite halvkåt? Och vill ni att man suger på era kulor?

Tips: var hur kåt du vill, sådant är jobbigt att fejka åt båda håll. Ska du vara kåt ska du vara kåt ordentligt [shake] ha ej sex om du är halvkåt.

Passar din kåthet ej din kille så, kommunicera, funkar det inte (och ert förhållande tryter på andra ställen också) gör slut. Tror du blir världens bästa tjej (om ni är meant 2 be) om du slappnar av lite och är dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för bra svar!
Och ja, jag vet att jag ska vara mig själv och det är jag! Jag försöker inte ändra på vem jag är utan jag är bara nyfiken på hur killar tänker.
Och jag förstår om ni tycker att jag ska vänta och lära känna honom mer och att jag kommer svar på mina frågor då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wkgsn:

- Vill ni att vi tjejer pratar känslor med er? Att vi öppnar oss och släpper in er helt i våra tankar och känslor?

Bara om det är bra känslor. Kåthet osv...

wkgsn:

- Vill ni att vi gullar med er och skickar massa kärleksfulla sms? Är det okej bara det inte blir för mycket och för ofta? Vad vill ni helst att det står?

Om man inte setts på minst 1 dag äre okej. Men inte så fort man vänder ryggen till så blir man spammad.

wkgsn:

- Vill ni vara den som hör er eller är det lungt om vi ringer och smsar så fort vi vill prata?

Det ska variera å ske spontant

wkgsn:

- Om ni t.ex. frågar om hur vi mår eller så. Vill ni ha långa svar eller korta svar? Ett svar med mycket deltaljer alltså?

Långa svar om "ni" mår bra, annars kort

wkgsn:

- Är det jobbigt och läskigt om jag är beredd att satsa allt för oss, fast vi inte är tillsammans än? Jag skulle kunna hoppa av skolan och flytta för att få honom. Tror ni han tycker att det är fint eller skrämmer det bort honom?

Lääääääskigt, och desperat!

wkgsn:

- Hur kåt ska man vara? Jag vill ha mer sex än vad han vill. Han säger att han gillar det, men gör han verkligen det? Ska man bara vara lite halvkåt? Och vill ni att man suger på era kulor?

Det är fett jobbigt om man måste ha sex 2 gånger eller mer varje dag! Då får man träningsverk åsså blir det vardag = tröttar på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Först och främst:

Nintendo:

Varje kille är en unik individ [wink]

Sen:

wkgsn:

Jag skulle kunna hoppa av skolan och flytta för att få honom. Tror ni han tycker att det är fint eller skrämmer det bort honom?

Nej, inte smart alls. Vad gör du om det tar slut och du står utan utbildning?
Jag ser det som en av de viktigaste reglerna i ett förhållande att man har egna mål och drömmar och kan klara sig själv om det behövs. Dumt att bli för beroende av någon annan.
Jag gissar att du har byggt upp något slags romantiskt drömscenario. Försök att inte göra så. För ditt eget bästa alltså.

wkgsn:

Ska man bara vara lite halvkåt?

Var så kåt du vill. [shake]
Sen måste ni ju inte ha sex för det.

wkgsn:

Och vill ni att man suger på era kulor?

Haha!


   
SvaraCitera

wkgsn:

- Vill ni att vi gullar med er och skickar massa kärleksfulla sms? Är det okej bara det inte blir för mycket och för ofta? Vad vill ni helst att det står?

Ja. Egoboost är coolt. Bra saker om mig.

wkgsn:

- Vill ni vara den som hör er eller är det lungt om vi ringer och smsar så fort vi vill prata?

Får "ni" väl.

wkgsn:

- Om ni t.ex. frågar om hur vi mår eller så. Vill ni ha långa svar eller korta svar? Ett svar med mycket deltaljer alltså?

Om ni återgäldar frågan med samma glödande entusiasm för mitt gnällande som jag har för ert.

wkgsn:

- Är det jobbigt och läskigt om jag är beredd att satsa allt för oss, fast vi inte är tillsammans än? Jag skulle kunna hoppa av skolan och flytta för att få honom. Tror ni han tycker att det är fint eller skrämmer det bort honom?

Det låter mest korkat. Jag skulle tycka det var lite... korkat.

wkgsn:

- Hur kåt ska man vara? Jag vill ha mer sex än vad han vill. Han säger att han gillar det, men gör han verkligen det? Ska man bara vara lite halvkåt? Och vill ni att man suger på era kulor?

Så kåt som man naturligt är. Det blir konstigt om man låtsas vara kåt när man inte är det.


   
SvaraCitera