Aviseringar
Rensa alla

framtiden


Ämnesstartare

brukar ni fundera något över framtiden, hur samhället kommer acceptera ett homosexuellt par eller hur ni ska skaffa barn - om man nu vill ha barn.[confused]
Tankarna om hur det kommer vara i framtiden gör en liksom typ stressad och får en typ att tänka "oh fuck jag är homo vad svårt det kommer bli"


   
Citera

inte kul för ett barn att ha 2 pappor/mammor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skulle inte vilja dela mitt barn med ett bög par då liksom, det blir nog spermabanken eller adoption isf[bigcheers]


   
SvaraCitera

eftersom jag är hetero tänker jag ej sådana tankar
tänker iofs mest "usch, barn!"
men kommer säkert skaffa några en vacker dag när livet känns tråkigare och meningslösare än någonsin


   
SvaraCitera

Har två mammor.


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

inte kul för ett barn att ha 2 pappor/mammor

Har du det?


   
SvaraCitera

Michee:

Har du det?

nej wtf [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

inte kul för ett barn att ha 2 pappor/mammor

Jag tycker det låter awesome! 😀


   
SvaraCitera

Jag vill inte ha barn. Jag är inte bra på att hantera barn och så är jag glömsk. Ingen bra kombination om man ska vara en förälder. [shake]


   
SvaraCitera

Nori:

Jag vill inte ha barn.

inte jag heller. känner mig otillräcklig rent psykiskt tyvärr :/


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

inte kul för ett barn att ha 2 pappor/mammor

Michee:

Har du det?

Kakaoxo:

nej wtf

"Sann, välgrundad övertygelse" my ass.


   
SvaraCitera

framtiden hittar väl på något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror absolut det kommer vara mer accepterat att vara homosexuell i framtiden än vad det är nu. Homosexualiteten ökar ju, vilket måste ha en naturlig förklaring? Jag tror att homosexualiteten ökar eftersom att jorden är överbefolkad och nu gör människan något åt det genom att vara med någon av samma kön så de inte kan föröka sig. Rent djuriskt sätt.


   
SvaraCitera
zazz
 zazz

Jag tror och hoppas att folk kommer acceptera det mer, det är ju bara tt se hur det utvecklat sig sen t ex 50-talet då det ansågs som en sjukdom att vara homo och när det gäller homosexuella som har barn så kommer det att vara mer vanligt, finns ju redan homosexuella par som har barn.
Vad är felet med att ha två pappor eller mammor? barnet/barnen kommer ju vara mer accepterande gällande homosexualitet och homosexuella föräldrar kan vara lika bra, om inte bättre föräldrar än heterosexuella föräldrar.


   
SvaraCitera

brukar sällan fundera så mycket över framtiden. nutiden är roligare.


   
SvaraCitera