Aviseringar
Rensa alla

Framtiden


honolulu:

hej framtidshonolulu, ja hoppas du har det trevligt också, det har jag också, glöm inte att ta bild på ditt rena kök o skicka det till framtidssemi... också!!

Semi:

Hejsan framtids-Semi. Hoppas du har det trevligt. Det har jag. Glöm inte att ställa tillbaka disken efter dig!

Om ni vill skicka ett meddelande till er själva så kan ni gå in på www.amf.se/framtiden


   
SvaraCitera

DayserEyes:

Om ni vill skicka ett meddelande till er själva så kan ni gå in på http://www.amf.se/framtiden

ska skicka ett meddelande till SEMI! i fRAMTIdEN!!!??

+ fan vad scary, jag vill inte ha något jävla meddelande om femtiotusen år som ba helo ja va dum teenager här haru ett vykort [shake][sad][cry]

tänk om jag är död? tänk om mina barn får det istället när de precis hunnit recover sen ba... MOMI IS DAT YOU?


   
SvaraCitera

Man kan skicka till en email ( Ganska skeptisk till det för ingen har väll samma email om 20 år? ) Eller så kan man skriva in person nummer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

tänk om jag är död? tänk om mina barn får det istället när de precis hunnit recover sen ba... MOMI IS DAT YOU?

Och det är då du skrivit något i stil med:

"Tjenis penis Hono-babe! Hoppas du hare riktigt gött! Better to burn out than to fade away liksom! Fuck, drink and fight!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Kommer framtidens människor (ca 50-100 år framåt, inte morgondagens folk alltså) kunna läsa våra inlägg på um, om sidan inte stängts ned tills dess?

Ja. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Semi:

"Tjenis penis Hono-babe! Hoppas du hare riktigt gött! Better to burn out than to fade away liksom! Fuck, drink and fight!"

Haha, ja. All uppfostran in the garbage, that is. Tror jag ska avstå. [shake]

Alltså, tänk vad hemskt egentligen att få ett sånt meddelande, även om det vore ett positivt meddelande. Man kommer ju garanterat ha något att säga till den man var för 20 år sen, även om det är en själv? Som att läsa ett brev från någon som har dött och man har 1000 saker att säga. Haha [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom inte "internet" lär finnas om 50 - 100 år så är ju egentligen frågan omöjlig att besvara. I så fall är det lättare att besvara frågan om frågan ändras om till... om UNFDOMAR.SE stängs ner om 5 år lär då allt som skrivits på forumet finnas kvar (lagrat) om 50 - 100 år?

Att allt skulle finnas kvar är ju (troligen) en teoretisk omöjlighet eftersom inte ens UNGDOMAR.SE har allt sparat (gissningsvis). Flera inlägg har ju raderats under åren o att UM skulle ha en backup av dessa inlägg är ju mindre troligt. För övrigt är det ju en o annan som byter avatar ungefär lika ofta som jag byter (censur) o gissningsvis finns inte dessa bilder sparade heller. Text suger ju bevisligen mindre lagringsutrymme o bandvidd än vad ex bilder gör men det innebär ju inte för den skull att bilder som legat på nätet för den skull är raderade för gott. Eller som någon skrev på ett annat mer datainriktat forum - tänk på vad du skriver o vad du publicerar, inget går att radera. Sant, eller delvis sant. Men gäller troligen inte UM.

Jag känner folk som körde (svenska) internetsajter i början/mitten av 90-talet med uppåt 25.000 delsidor o går man ut o gör en rejäl sökning på dessa idag så är det bara en bråkdel av dessa som finns kvar idag. I vart fall som är tillgängliga för allmänheten. Det är mycket möjligt, eller kanske snarare ganska troligt, att detta finns sparat, men då på slutna maskiner dvs slutna servrar.

Så var jävligt försiktig med vad du lägger ut för bilder på nätet. Eftersom jag själv både fotar- o videofilmar så är jag dessutom extra vaksam just när det gäller upphovsrätt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Eftersom

gå härifrån
nu

honolulu:

hej framtidshonolulu, ja hoppas du har det trevligt också, det har jag också, glöm inte att ta bild på ditt rena kök o skicka det till framtidssemi... också!!

[love]
tänk om vi bor udner samma tak då??? coolt.
lol, vet ej ens hur du ser ut!!![blush]


   
SvaraCitera

Dberorpå:

tänk om vi bor udner samma tak då??? coolt.

Varför skulle vi bo under samma tak :// .....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Haha, ja. All uppfostran in the garbage, that is. Tror jag ska avstå. [shake]

Sluta vara så ryggradslös.


   
SvaraCitera

Semi:

Sluta vara så ryggradslös.

Visste att det var något, känner mig så vinglig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Visste att det var något, känner mig så vinglig.

Image


   
SvaraCitera

Och nu fick jag huvudvärk..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Och nu fick jag huvudvärk..

Dö inte nu bara, då får du ju inte ditt framtidsbrev!


   
SvaraCitera

Semi:

Dö inte nu bara, då får du ju inte ditt framtidsbrev!

Nej, jag hade inte tänkt dö nu. Jag hade inte tänkt dö förrän jag är mormor och dör en stillsam död utan massa sjukdomar. Men bara för det kommer jag bli påkörd av ett tåg någon gång.. snart. Plågsamt kommer det vara, också.


   
SvaraCitera