Aviseringar
Rensa alla

Framtiden


Ämnesstartare

Den här tråden handlar om framtiden och här ska alla skriva om hur ni tror framtiden kommer vara, era drömmar, vad ni vill jobba med, vad ni tror ni kommer jobba med, vad ni ska göra på fritiden, hur länge ni tror att ni kommer leva och allt ni tänker på. Skriv hur ni vill ha det, och om ni tror ni kommer få ha det som ni vill eller om det blir som andra vill.


   
Citera

jag tror att jag kommer jobba inom vården hela mitt liv. fattar inte hur man tar sig därifrån. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
Den här tråden handlar om framtiden och här ska alla skriva om hur ni tror framtiden kommer vara, era drömmar, vad ni vill jobba med, vad ni tror ni kommer jobba med, vad ni ska göra på fritiden, hur länge ni tror att ni kommer leva och allt ni tänker på. Skriv hur ni vill ha det, och om ni tror ni kommer få ha det som ni vill eller om det blir som andra vill.

min dröm är att arbeta som läkare. men antagligen komemr jag att jobba som städare. jag kommer med all säkerhet dö när jag är 30år med tanke på hur stressig jag är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vara frisk så länge det går. Vill inte bli sjuk. 

Min dröm är att arbete med juridik. Bli jurist. Och jag tror jag kan bli jurist bara jag inte tappar fokus, om man tänker efter kan jag principiellt sätt bli vad jag vill. Jag tänker inte sitta om 30 år och tänka allt jag kunnat bli och skylla det på "var ung och dum". 

Jag vill bli någon stor. Göra nytta. Ett namn man kommer ihåg. Göra mig själv stolt. 

Jag tror min framtid blir bra, faktiskt. Det gäller att kämpa för det. Självfallet ska man ta dagen som den kommer men jag är sån som tänker på framtiden ofta för min egen skull. 

Nästa sommar ska jag jobba och tänker samla pengar tills den dagen jag flyttar ut. Vill verkligen ta examen som jurist med 0 skulder. Många säger att jag tänker för långsiktigt men jag trivs med det faktiskt, hittills har det inte stört eller förhindrat mig på något sätt. 

Fast det viktigaste är nog är att bli så bra jag bara kan. En bra förälder, en bra vän, en bra partner. Även om jag kanske arbetar med något jag inte vill så ska jag göra det så bra jag kan, som sagt. 

Du då ennie? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill ha en flygande bil och magiska morötter, resten bryr jag mig inte om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill ha min hälsa på topp iaf. Måste börja träna.
Skaffa familj och flickvän vore jävligt trevlig det också. Samt jobb då givetvis. Vanligt Svensson-liv duger gott för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anar att jag börjar få en bättre inställning till det hela


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill leva ett vanligt och ett enkelt svensson liv. Förmodligen jobba som ingenjör och även ha startat företag någon gång i livet och vara gift med en blond människa :p 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
Jag vill leva ett vanligt och ett enkelt svensson liv. Förmodligen jobba som ingenjör och även ha startat företag någon gång i livet och vara gift med en blond människa :p 

Jag kan bli din fru om du ska bli ingenjör Anu! Är blond också! Cool


   
SvaraCitera

Vill att min firma ska skjuta i höjden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säger som Per Naroskin sade i en intervju. Mitt slutliga mål är att ha ett jobb jag tycker som inte är 8-17 varje dag, där varje dag skiljer sig från den förra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill.... Ja, vad vill jag egentligen...?!

Flytta till en annan ort där jag kan börja på nytt. Komma från alla toltalpuckon som bara kontaktar mig när de vill hacka på mig, eller på annat sätt ska dryga sig.

Bo i en 2:a  eller 3:a duger gott, då jag inte har speciellt höga krav. Vill inte bo i villa. Usch och fy för tomtsysslor.

Jag vill jobba på skola, på lågstadiet (skolår 1-4) Fast anställning, heltid.

Skaffa flickvän. Men jag vägrar giftermål, så sambo får det bli. Skaffa barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Du då ennie?

vet inte


   
SvaraCitera
reben

kmr inte bo i stp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Jag kan bli din fru om du ska bli ingenjör Anu! Är blond också! Cool

Hehe trevligt, dock en kvinnlig var något jag tänkte på :p


   
SvaraCitera