Aviseringar
Rensa alla

FRAMTIDENS FRÅGA, BEHÖVER HJÄLP!!!!!!!


Ämnesstartare

Hej jag undrar hur bra betyg jag måste ha inför högskolan om jag vill läsa SOCIOLOGI??????? Någon som har koll? Jag vill så gärna! Jag har hyffsat bra betyg. Kan dock stärka mig det sista året på gymnasiet nästa termin, gör allt för att läsa sociologi!!!!!!!

En annan sak: En bra resort man kan åka till med en polare/ellerkanske pojkvbän efter studenten? =) hehe


   
Citera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

sista frågan, den om resorten, skulle dock även jag vilja ha svar på [blush]

JAAAAAA INGEN får säga alanya för det sög och räkna med att bli stalkade av 15 turkar.. tur att jag hade min pappa, vad hade jag gjort utan dig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

JAAAAAA INGEN får säga alanya för det sög och räkna med att bli stalkade av 15 turkar..

jag och mina vänner har funderat på ibiza för att vi har hört att det är partyparty och trevligt där, men är inte så pålästa [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gissar på typ 15

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Annars kan du ju fråga din SYV? Och om du inte har någon fråga fråg SYVen på gymnasieguiden.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ag och mina vänner har funderat på ibiza för att vi har hört att det är partyparty och trevligt där, men är inte så pålästa [tard]

ok men jag är inte ute efter riktig partyparty ort faktiskt =( jag e ute efter mer HEJ JAG VILL KOPPLA AV.........

Edward Cullen:

Gissar på typ 15

lägre än vad jag trodde :S

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Edward Cullen:

Annars kan du ju fråga din SYV? Och om du inte har någon fråga fråg SYVen på gymnasieguiden.se

TACK!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

ok men jag är inte ute efter riktig partyparty ort faktiskt =( jag e ute efter mer HEJ JAG VILL KOPPLA AV.........

jaha [sad]
florida? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jaha [sad]
florida? [blush]

ja det låter ju nice men det känns som att det kostar för mycket faktiskt, men tänkte annars mer typ något tropiskt land, du vet softa stränder, good feeeling-stämning överallt hehehehee hehehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

En annan sak: En bra resort man kan åka till med en polare/ellerkanske pojkvbän efter studenten? =) hehe

Kan inte svara på första frågan :s.. men Thailand? Bahamas? Grekland? Sköna ställen som både har fina stränder men också shopping och kultur :).

Föresten vad är sociologi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

lägre än vad jag trodde :S

Kan vara, bara gissning. Kanske 16 då. Men jag tror inte att det överstiger 17


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Kan inte svara på första frågan :s.. men Thailand? Bahamas? Grekland? Sköna ställen som både har fina stränder men också shopping och kultur :).

Har hört att det är mycket fina stränder i Thailand, men svårt att kommunicera med folket? Dessutom är det så långt booort från hem! =(

Bahamas låter soft faktiskt. Har dock inte hört nåt om det, bara sett bilder höhööh. Låter också väldigt tropiskt!!!!!!!!!

Grekland också, men verkar vara likadant som Turkiet på nåt sätt. Folk som jagar en och sånt, jag e fett paranoid så jag vet inte om jag skulle klara det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Föresten vad är sociologi?

"Sociologi är en vetenskaplig disciplin som studerar samhällen och social handling i vid bemärkelse. Speciellt vikt lägger sociologin vid att försöka förklara och förstå människors handlingar och sociala identiteter; grupprelationer och -processer; social skiktning och sociala systemprocesser, samt vilka kulturella strukturer och processer som präglar moderna samhällen."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

typ något tropiskt land, du vet softa stränder, good feeeling-stämning

hmm, egypten? [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

Sociologi är en vetenskaplig disciplin som studerar samhällen och social handling i vid...

Jasså, intressant [y]

shulululu1:

Har hört att det är mycket fina stränder i Thailand, men svårt att kommunicera med folket? Dessutom är det så långt booort från hem! =(

Ja, det är långt men thailändare är jätte snälla och dem har jätte fina stränder där man kan koppla av o sånt. Fast endel kan ändå Engelska. Dessutom om du åker dit kommer du säkert bo på nått svenskt relatera hotell? Du kan ju alltid ta kontakt med dina svenska/nordiska grannar på hotellet o sånt 🙂

shulululu1:

Bahamas låter soft faktiskt. Har dock inte hört nåt om det, bara sett bilder höhööh. Låter också väldigt tropiskt!!!!!!!!!

Asså jag själv vill åka till Bahamas såååå mycket [cry], Jag har sett bahamas på ett prgram, och fan vad fint de va! Snacka om att man kan chilla på deras fina stränder, MEN det är dyrt att åka dit [n]

shulululu1:

Grekland också, men verkar vara likadant som Turkiet på nåt sätt. Folk som jagar en och sånt, jag e fett paranoid så jag vet inte om jag skulle klara det.

Nja, jag har inte vart i Grekland men jag tror att dem är lite bättre där. Jag vet vad du menar me Turkiet, när jag va 13 försökte en kille på typ 22 år ragga mig. Wtf liksom, kåta jävlar [confused][badgrin] (No offense, har rötter därifrån själv [smile])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Du kan ju alltid ta kontakt med dina svenska/nordiska grannar på hotellet o sånt 🙂

Jag minns när jag var i Turkiet, fan vad lycklig jag blev när jag träffade på några göteborgare!!!! Det var som att komma hem, hahahaha. Så ja, det är ju alltid en fördel med sina landsmän. (:P)

Pepparkaksgubbe:

Asså jag själv vill åka till Bahamas såååå mycket [cry], Jag har sett bahamas på ett prgram, och fan vad fint de va! Snacka om att man kan chilla på deras fina stränder, MEN det är dyrt att åka dit [n]

Sökte på google nyss, det var väldigt lockande.

Pepparkaksgubbe:

Nja, jag har inte vart i Grekland men jag tror att dem är lite bättre där. Jag vet vad du menar me Turkiet, när jag va 13 försökte en kille på typ 22 år ragga mig. Wtf liksom, kåta jävlar [confused][badgrin] (No offense, har rötter därifrån själv [smile])

JAAA hahaha men sånt är kul i efterhand fast man undrar ju egentligen hur många som blir utsatta för nånting värre. Jag kanske tyckte det var kul för min blattepappa var som en livvakt när jag badade iaf hahahahaha [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

Jag minns när jag var i Turkiet, fan vad lycklig jag blev när jag träffade på några göteborgare!!!! Det var som att komma hem, hahahaha. Så ja, det är ju alltid en fördel med sina landsmän. (:P)

Jag vet vad du menar 😉 , Borta bra men hemma bäst [crazy]

shulululu1:

Sökte på google nyss, det var väldigt lockande.

[love]

shulululu1:

JAAA hahaha men sånt är kul i efterhand fast man undrar ju egentligen hur många som blir utsatta för nånting värre. Jag kanske tyckte det var kul för min blattepappa var som en livvakt när jag badade iaf hahahahaha

Aa, asså killarna där ger inte upp lätt MEN oftast respekterar dem och ger upp direkt om man verkligen inte är intresserad. Haha jag gav killen värsta blicken som sa driver-du-med-mig-jag-är-fucking-barnet-skäms-på-dig blick [badgrin]
Haha har man blattepappor så har man [love][bigsmile]


   
SvaraCitera