Aviseringar
Rensa alla

Framtidens hem 2050


Ämnesstartare


   
Citera
Ämnesstartare

Fast 2001 var vi ju supposed to have jetpacks, svävare och fritidshus på mars....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Fast 2001 var vi ju supposed to have jetpacks, svävare och fritidshus på mars....


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

citering

Ja vart fan är mitt jetpack? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

År 2050 kommer 25% av jordens befolkning vara negrer så jag hoppas den har bra säkerhetsanordningar [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nortexius:

År 2050 kommer 25% av jordens befolkning vara negrer så jag hoppas den har bra säkerhetsanordningar [rolleyes]

We're all gonna die! Nooo! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Ja vart fan är mitt jetpack? [mad]

själv vill jag har ett 12-pack [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

själv vill jag har ett 12-pack [blush]

[crazy]


   
SvaraCitera

varje gång vi försöker se in i framtiden, så når vi ALDRIG vad vi förväntar oss >_< år 1900 trodde man att år 2000 så kunde man lära sig i skolan genom o ta på sig en hjälm o slänga böcker i någon skit så tas all data in till hjärnan [tard] då skulle vi alla ha MVG nu.. Fast då tror jag att våra betyg skulle sättas på hur vi kan använda oss av kunskaperna o de logiska tänkandet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scorneo:

varje gång vi försöker se in i framtiden, så når vi ALDRIG vad vi förväntar oss >_< år 1900 trodde man att år 2000 så kunde man lära sig i skolan genom o ta på sig en hjälm o slänga böcker i någon skit så tas all data in till hjärnan

Mjo men Det är lättare att uppskatta nu än förut, förut hade vi ingen teknologi typ, det närmaste var farfars coola trähäst.

Nu har vi ju redan en jävla massa avancerad teknologi som redan är påväg nånstans så frågan är bara när allt kommer vara tillgängligt till Average Joe.

Finns redan t.ex HUD hjälmar där man styr med röst och ögonen eller jetpacks eller sånt.

Flygande bilar t.ex är inge spec, det är bara att vi inte har någon användning av det just nu. No market for it.

Vad vi än riktar in oss på kan vi ju göra basically, vill vi kunna ha svävande tennisbollar så kan vi det om tillräckligt många forskare med tillräckligt mycket kapital jobbar med det. Time is money. Money is all.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Flygande bilar t.ex är inge spec, det är bara att vi inte har någon användning av det just nu. No market for it.

Eller så tänker hälften av människorna inte bara på tekniken och bekvämligheten, utan några kanske tänker på miljön också..


   
SvaraCitera

flygande bilar känns alltför för mycket slöseri, det skulle ta otroligt mycket energi för att få gång den b.la gravitation är då negativ energi utstrålas och drar "in" oss och det då krävs positiv energi för att frigöra oss från den, och traffiken skulle vara mycket livligare, alltså farligare och fler olyckor som även kommer påverka de undre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2050, 2050, 2050!

man ska vara glad om man lever år 2050, allting kommer var förstört fan av alla naturkatastrofen och klimatförändringarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

utvecklingen kommer inte gå framåt i framtiden, snarare bakåt.


   
SvaraCitera