Aviseringar
Rensa alla

Framtidsplaner?


Ämnesstartare

Jag har gått i IV i 2 år eftersom jag skolkade mycket och pluggade väldigt lite i 9an. Samma sak hände naturligtvis i 1an så jag behövde ännu ett år för att bli färdig med den skiten. Nu har jag börjat på ett gymnasium men alla bara springer runt och skriker, dom flesta verkar enbart gå i den skolan för att det krävs väldigt låga poäng. Nu är det så att min kompis går på ett annat gymnasium, funderar på att söka dit istället (finns platser). Jag är inte intresserad av någon av linjerna, men om jag söker till den andra skolan så kommer jag i alla fall gå med en kompis och så länge jag får betyg i basämnena så är det väl ok.

Vad tycker ni?


   
Citera

Så du vill byta från en dålig skola till en annan? Som tydligen har lika låga intagningspoäng, eller vadå? :S Är de mer engagerade där?


   
SvaraCitera

Försök få utbildning till ett jobb du skulle trivas med, det är var jag tycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Är de mer engagerade där?

Typ, sen så har jag en kompis som går där också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ignorant:

Försök få utbildning till ett jobb du skulle trivas med, det är var jag tycker.

För det första så vet jag inte vad jag vill jobba med och för det andra så har jag väldigt låga poäng så har inte mycket att välja på.


   
SvaraCitera

Isåfall 1) Lär dig att gilla städa. 2) Bli städare.


   
SvaraCitera

Börja karriär på McDonald's. Inom bara 6-7 år gissar jag på att du kan vara restaurangchef om du slickar tillräckligt mycket och skyller ifrån dig så fort du gör nåt fel.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Vad tycker ni?

Välj Natur, och skaffa en kompis som går i din klass och är plugghäst.

Så klarade jag mig iaf [smile]


   
SvaraCitera