Aviseringar
Rensa alla

Framtidsplaner


Ämnesstartare

här kan ni berätta om era framtidsplaner ! [smile][love]

Min är att få bra betyg ett bra jobb med bra betalt
sen ska jag leva endast på juice frukt och snabbnudlar och spara pengar , för dem pengarna ska jag tåg luffa genom världen [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

L to the OL


   
SvaraCitera
Åtta

Juice och snabbnudlar är ju asdyrt. Ät lök och potatis, barn! [no-no]

Vet inte riktigt vad mina framtidsplaner är. Jag hoppas på att några av mina vänner och bekanta blir våldsamt framgångsrika inom sitt område, och vänder sig till mig när de behöver utöka sin business. Helst vill jag jobba med något kreativt (notera att kreativt för mig inte nödvändigtvis betyder samma sak som kreativt för normala människor).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade en dröm, den är ouppnåelig så den har övergivits för ouppnåeliga saker mår man bara dåligt av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill bli mkt bra och duktig på min sport, åka till tuskland eller storbritannien/irland och jobba ett år, bli framgångsrik pga kontaktrna jag knutit och leva loppan med det jag gillar mest.

Obs. Vill bo på en gård nära en stor stad (med fördel i södra sverige) med fint bostadshus och stallar med en make jag är tokkär i. gärna med hund och katt. Speciellt katt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min framtidsplan är att hitta ett jobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill kunna leva på eget företagande inom en väldigt snar framtid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill vara framgångsrik, ha ett bra jobb och en schysst inkomst. Kunna resa på semester och även inom jobbet, ha en familj och två-tre barn, bo i villa. Hmmmm.

Aa. Typ det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en av framtidsplanerna är att forska inom historia en annan är att avancera inom den kampsport jag håller på med så att man kan jobba som instuktör/tränare en annan är bara att inte ha några, ta det som det kommer, mkey.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tillägg: Tänker aldrig skaffa barn. Med betoning på aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vill kunna leva på eget företagande inom en väldigt snar framtid.

Inom vilket område? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta mig "hem" till Örebro! Det är så långt jag planerat för tillfället. Så ett jobb där är väl en bra början. Sen när man väl är där kan man börja planera lite större, steg ett är i alla fall att ta mig härifrån. Det här stället gör ju ingen människa lycklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Inom vilket område?

Häääämligt. [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Häääämligt. [ops]

NEJ FÖR HELVETE [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

fint bostadshus

Postorderhoran:

med en make jag är tokkär i

huset ska ha pool [blush]


   
SvaraCitera