Aviseringar
Rensa alla

Framtidsplaner och verklighet


Ämnesstartare

Vill spela fiol samt säckpipa och slåss med svärd i de skotska höglanden och hoppas samt vänta på att världen går under eller att en global revolution inträffar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEMLIGHETSFUL:

Men jaja, det ska nog gå bra

Jadå, det är nog mycket enklare än vad man tror att komma in i det. Dock hade jag känt likadant, är jättedålig på att tala tyska emn var likadant med engelskan tidigare. Att tala fritt är verkligen det "sista" jag lär mig...

HEMLIGHETSFUL:

Jag går i tvåan nu och jag känner inga öht i Quebec, åker dit som utbytesstudent med explorius 🙂

Åh vad kul, hur mycket kostar det? Får man bo hos en värdfamilj då typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Får man bo hos en värdfamilj då typ?

nej, de inackorderas på plaza [tard]

Dold text: flåt, är bitter ikväll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

nej, de inackorderas på plaza

ja vilken dum fråga
jag måste vara extremt dum
helt jävla efterbliven
hela min värld går under
åh nej
[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

jag måste vara extremt dum

finns värre ska du se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömtillvaron: musikjournalist, bo i Skåne, fin familj med minst tre barn, nära till mina syskon, noll kontakt med folk härifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

finns värre ska du se

du, obviously


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

du, obviously

men lilla du, pms?


   
SvaraCitera
Vision

Vision har ingen framtidsvision [sad]


   
SvaraCitera

För det första ska jag bli friskare (även om det känns helt omöjligt)
Sen ska jag plugga någon konstnärlig utbildning eller serietecknar utbildning, bo i Japan i minst 6 månader och jag vill gifta mig med min pojkvän nån gång med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Först och främst se till att gå ut gymnasiet, jobba, försöka resa en del om jag har pengar.. förhoppningsvis komma på vad jag vill plugga till. Så klart att se till att ha kul och festa järnet. Vill gärna flytta utomlands, men det dröjer väl ett tag innan det blir ett realistiskt mål.

Som det ser ut nu, och hoppas verkligen jag inte ändrar mig, så vill jag inte ha barn. Visst de är söta ibland, men oftast bara till besvär. Ja, man ska väl skaffa sig en stadig partner i sinom tid, men det är ju ingen brådska. Och sen vill jag dö innan jag blir alltför gammal och rynkig och då ska jag titta tillbaka på mitt liv och vara nöjd med vad jag upplevt och åstadkommit.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men lilla du, pms?

alltid lika coolt att fråga personer om de har pms


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

alltid lika coolt att fråga personer om de har pms

det vet jag inte, men i detta fall var det en fullt seriöst menat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill bo i New York. Äga en bokaffär. Två barn. Spelar ingen roll vilka kön. Deras utseende spelar heller ingen roll, men för deras skulle så helst inget som ser alltför bedrövligt ut. Deras intressen är upp till dem, så länge de är inom lagens ramar. Mina intressen skulle vara filosofi, konst och bajs. Alla skulle vara välkomna. Och genom tur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

det vet jag inte, men i detta fall var det en fullt seriöst menat

väx upp tjejen


   
SvaraCitera