Aviseringar
Rensa alla

Framtidstron


Ämnesstartare

isola:

[love] du är så söt

[bigsmile] helt lost alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Man brukar tala om tre olika graders ansiktsblindhet

Men namnet då, är det samma sak där?

Lounge fact:

att min pappa jämt kallade mig min systers namn, min systers namn mitt namn, min mammas namn farfars namn typ AHAHAHA

hahaha vafan, hur kan han ge samma namn till din mamma och farfar?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Men namnet då, är det samma sak där?

exakt samma.. kommer inte ihåg ett enda namn efter jag sett ett film oftast.. blandar ihop alla främst typ alla på s och alla på c.. typ correh chyreus cryto skitjobbigt

kebu12:

hahaha vafan, hur kan han ge samma namn till din mamma och farfar?[crazy]

för man e så borta [crazy][crazy] är likadan i mild grad ibland men kmr säkjert bli värre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blandar ihop alla inte bara på c och s fattar ej vad jag skrev


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

exakt samma.. kommer inte ihåg ett enda namn efter jag sett ett film oftast.. blandar ihop alla främst typ alla på s och alla på c.. typ correh chyreus cryto skitjobbigt

ja, låter rätt jobbigt[sad] men du kommer ihåg kebu12 iaf?[blush]

Lounge fact:

för man e så borta [crazy][crazy] är likadan i mild grad ibland men kmr säkjert bli värre

men det gäller bara namn och ansikten, påverkar inte annat i livet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

ja, låter rätt jobbigt[sad] men du kommer ihåg kebu12 iaf?[blush]

jaaaaaa [smile] dig har jag ju sett många gånger

kebu12:

men det gäller bara namn och ansikten, påverkar inte annat i livet?

nää inte vad jag vet [crazy][crazy] alltså jag driver inte hur illa det är, t.ex. när jag jobbade i matbutik och en tant glömde sina handskar, hon hade glasögon och var blond, enda jag registrerar, frågade tre stycken som kom in efter om "den hade glömt sina handskar" och trodde 100 % att det också var dne perosnen. en gång glömde en utländsk kvinna fylla i en blankett för att få sitt bonuskort, frågade flera utländska kvinnor när de kom i kassan och var säker på att det var hon. när jag jobbade på mitt senaste jobb så kom det in en kund som skulle på synundersökning och den kom och sa att den var där, sedan gick den runt och kikade i butiekn och 5 minuter efter går jag och frågar om den har fått hjälp. [sad] jag tror jag bara har svårt att fokusera på detaljer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

ja, låter rätt jobbigt[sad] men du kommer ihåg kebu12 iaf?[blush]

sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jaaaaaa [smile] dig har jag ju sett många gånger

nice[cool]

Lounge fact:

jag tror jag bara har svårt att fokusera på detaljer

Men det får inte dej att bli lite osäker på dej själv och istället låta andra ta första steget när det gäller något som kan sätta dej i en pinsam situation? Eller struntar du bara i det och är dej själv bara?

Roadtripemo:

sex?

nä, tolv heter jag[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

nä, tolv heter jag[sad]

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roadtripemo:

[love][love]

kärlek på dej också, sexy[love][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

nice[cool]

hallo varit medlem sedan 20007777777

kebu12:

Men det får inte dej att bli lite osäker på dej själv och istället låta andra ta första steget när det gäller något som kan sätta dej i en pinsam situation? Eller struntar du bara i det och är dej själv bara?

alltså oftast är jag 100 % säker på att det faktiskt ÄR den, även fast det 90 % av gångerna inte är det. så det får mig att inte tveka. men jo t.ex. senast jag började i en ny klass så trodde jag att jag mötte t.ex. en tjej som jobbade på jc i min klass så jag log jättemkt mot henne för att invänta reaktion och hon reagerade inte som att vi gick i samma klass så då var det inte hon [crazy] såg en annan som såg ut som en i min klass också och gjorde samma sak men han såg inte alls ut att känna igen mig så. sådant jag får gå på, och tjejen i min klass jobbade på konsum och inte jc så det kan inte varit hon. sedan när jag mött en person kanske två-tre ggr så börjar jag ju känna igen personen om jag umgåtts med den [crazy] så då äre inga problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

kärlek på dej också, sexy[love][blush]

tack jag sitter o dricker kakao just nu

de e gött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hallo varit medlem sedan 20007777777

haha aa, hade varit illa om du inte hade koll på mej då

Lounge fact:

alltså oftast är jag 100 % säker på att det faktiskt ÄR den

jo fattar, antog att det var så[crazy] men tycker du det är jobbigt för du gör bort dej, eller struntar du i det?

Roadtripemo:

tack jag sitter o dricker kakao just nu

nice, gillar allt med kakao, ska vi ligga?[wink] Dold text: egentligen hatar jag kakao[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

haha aa, hade varit illa om du inte hade koll på mej då

aaa lr hur haft några år på mig [cute]

kebu12:

jo fattar, antog att det var så[crazy] men tycker du det är jobbigt för du gör bort dej, eller struntar du i det?

jag tycker inte jag gör bort mig [crazy] garvar mest åt det för det blir så uppenbart hur förvirrad jag är. dock kan d vara rätt drygt att folk nog får för sig att jag e rätt snobbig och nonchalant när jag inte minns deras namn och blandar ihop dem med andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo juste en gång var d pinsamt, skulle på lghvisning och satt och pratade med en tjej utanför, var massa folk där och sedan när jag hade kollat klart på lägenheten skulle jag säga hejdå till henne, så trodde jag så klart att en person var hon och jag ba värsta glatt "hejdååå!!" och det syndes så mkt på personen att den ej pratat med mig och tyckte jag var helt nuts


   
SvaraCitera