Aviseringar
Rensa alla

Framtidstrons komplimangtråd


Ämnesstartare

[blush] fin tråd[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

haha vågar ej fråga efter komplimang i d1a tråd

Eftersom du mest skriver om ettor och postar bilder på katter eller kommer med fyndiga kommentarer så är det lite svårt att ge ärliga komplimanger till dig. Jag vet ju så lite!
Men jag tror att du är rolig att dansa med!

m3lis:

fin tråd

Hej m3lis!
Jag gillar dig och det vet du. Du är din egen och gör inte som andra gör, vilket man inte ska göra bara för sakens skull.
Du är pigg och glad och det händer nog alltid något roligt där du är! Jag skulle tycka om att vara din kompis!


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

Eftersom du mest skriver om ettor och postar bilder på katter eller kommer med fyndiga kommentarer så är det lite svårt att ge ärliga komplimanger till dig. Jag vet ju så lite!

tycker du mest verkat tycka jag är jobbig/tråkig/empatilös[crazy]

framtidstron lever:

Men jag tror att du är rolig att dansa med!

dansar ej[cry][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Du är bra på att ge komplimanger!
Du är snäll och jag hoppas livet går bra för dig!

tack!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej framtidstron! Vill bara säga att jag gillar dig massor. Tack för din fina komplimang [smile][love]!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tycker du mest verkat tycka jag är jobbig/tråkig/empatilös

Nä, inte jobbig och empatilös!
Men jag är för gammal för att förstå mig på det här med ettorna och grejer!

Blivande_japan:

dansar ej

Nähe 🙁
Men okej, jag tror du är rolig att knulla med!


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

Nä, inte jobbig och empatilös! Men jag är för gammal för att förstå mig på det här med ettorna och grejer!

fast jag är ju folkpartist..?[crazy]
+tror jag är typ lika gammal som dig[wink]

framtidstron lever:

Nähe 🙁
Men okej, jag tror du är rolig att knulla med!

ah, kanske d, har ej gjort så vet ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi har aldrig talats vid, men du verkar ha en utomordentligt knasig personlighet! [cool][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

fast jag är ju folkpartist..?

Jag är väl inte rödingjävel heller. Jag undviker att tycka illa om folk baserat på vad de röstar på. Däremot baserat på vilka ideologiska och etiska argument de använder sig av, då detta säger en del om någons personlighet.

Blivande_japan:

+tror jag är typ lika gammal som dig

Men jag är ändå en gammal dam!

Blivande_japan:

ah, kanske d, har ej gjort så vet ej

Är du oskuld? :O
Du kommer säkert vara rolig iaf!

Rejmond D Röjter:

Vi har aldrig talats vid, men du verkar ha en utomordentligt knasig personlighet!

Det kanske verkar så, men jag är inte så knasig! tror jag..
Eftersom vi inte talats vid kan jag inte ge dig någon komplimang nu.. Men jag gillar björniga människor, och du är säkert björnig!


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

Jag är väl inte rödingjävel heller. Jag undviker att tycka illa om folk baserat på vad de röstar på. Däremot baserat på vilka ideologiska och etiska argument de använder sig av, då detta säger en del om någons personlighet.

är rätt säker på att jag sett dig skriva att du tkr att man är empatiskt störd/efterbliven om man är blå[shake][crazy]
trodde först att det var du som blev förvånad när du fick reda på att gugge var blå eftersom du ej uppfattat hnm som empatiskt störd, men kom på i efterhand att d nog va rödingajävel som gjorde d uttalandet[crazy]

framtidstron lever:

Är du oskuld? :O Du kommer säkert vara rolig iaf!

nej[bigsmile] menade att ja ej sexat med mig själv[no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min tur, min tur!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vågar ej fråga efter komplimang i d1a tråd[blush]


   
SvaraCitera

isola:

livande_japan: vågar ej fråga efter komplimang i d1a tråd

du har väl inget att frukta?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

är rätt säker på att jag sett dig skriva att du tkr att man är empatiskt störd/efterbliven om man är blå

Det har jag säkert skrivit. Det betyder ju inte att jag tycker så i alla situationer! Man skriver ju så mycket!
Jag har tex inget emot min lilla mormor som är kd:are, hon är en av de mest empatiska människor jag vet. Dessutom mycket intelligent. Men den politik hon röstar på gynnar inte hennes intressen, varken i praktiken eller ideologiskt, och det har hon missförstått.
Det beror ju på hur och varför man är blå.

Rödingajävel:

Min tur, min tur!!!!!

Du är en smart kille som utvecklats mycket de senaste åren här. Jag tror att du kommer fortsätta utvecklas.

I början tyckte jag att du var knasvänster, men det känns som du mognat och blivit mycket mer nyanserat nu.
Tror också du är en sköning!

isola:

"Det är inte ens säkert att klittan blir stimulerad alls under sexeftersomdet är en "separat del" där inne." /Vhfaj

Isola, isola, fina isola!
Du är en bra person som värnar om både människor och djur. Ibland låter du vissa principer stå högre än den jag anser ska vara grundläggande, att prioritera välmående framför lidande för alla levande varelser. Självklart finns det gränser - att kränka andras möjligheter till välmående till förmån för sitt eget är värt att fördöma. Men då måste man skilja på handlande och person. Du är inte så förlåtande mot människors handlande som jag anser att man bör vara, och då tenderar du till att avskriva deras människovärde för att de agerar fel.

Det är lite synd, men det grundar sig inte i illvilja utan tvärtom, du värnar om levandes måenden, och det är för få här som kan se det av dem som kritiserar dig. Jag vet att du tycker som du gör för att du är sympatisk och hatar lidande. Det som brister är empatin för alla parter i en konflikt eller situation (det är inte detsamma som sympati) Det gör att du har en övertro till människor fria vilja och dömer folk för lätt.
Jag tycker om din fina godhet för människor och djur och när andra anser dig vara fördömande förstår jag att det kommer ur den stora sympatin du känner för den som drabbas av deras handlande.

Jag gillar dig och du är en snäll tjej som står upp för dig själv och har många goda sidor och vettiga värderingar. Jag tror du är en väldigt bra vän, och att din förmåga att visa tough love är en väldigt god kvalitet som ibland av dina närmaste kan bli missförstådd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

du har väl inget att frukta?[crazy]

Nä inte för framtidis kanske [crazy]

framtidstron lever:

Jag gillar dig och du är en snäll tjej som står upp för dig själv och har många goda sidor och vettiga värderingar. Jag tror du är en väldigt bra vän, och att din förmåga att visa tough love är en väldigt god kvalitet som ibland av dina närmaste kan bli missförstådd.

[love][love] ja, det är nog så


   
SvaraCitera