Aviseringar
Rensa alla

Från hångel till petting


Ämnesstartare

Jag har gjort detta several times, jag är bara inte van vid att ta initiativet.
Så nu undrar jag hur man lättast tar sig framåt i processen.
Ska man bara smeka sig fram eller ?
För ingen av oss vågar ta intiativtet så jag känner att jag får göra det.

TYP HJÄLP? ><


   
Citera

bara smek dej fram, ja


   
SvaraCitera

Usch, varför vill man stoppa sitt finger i något så uschigt som en fitta? [n]


   
SvaraCitera

ja bara tafsa?? inget svårt


   
SvaraCitera

D3M0:

smeka sig fram

[y][y][wink]


   
SvaraCitera

Börja smeka rygg, sidan, brösten lite grann, magen, brösten igen, ner mot låren, osv osv..
Släng inte dit handen direkt utan smek och tafsa lite före.. så får man också känslan av ifall hon vill mer eller inte.

Lycka till ;D det är bara att våga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Terroristen:

Börja smeka rygg, sidan, brösten lite grann, magen, brösten igen, ner mot låren, osv osv..


   
SvaraCitera

Om båda vill är det väl inget svårt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strula gal1, börja smeka rygg, lår, rumpa osvosv, vill hon, så märker du. Och isåfall är de bara att börja smeka mer innersida lår och närliggande områden, sen ere bara att låta handen glida ner/sensuellt dra ner byxorna. Vill hon inte så vill hon inte, bättre lycka nästa gång lixxxxXXxxX


   
SvaraCitera

emo_max:

strula gal1, börja smeka rygg, lår, rumpa osvosv, vill hon, så märker du. Och isåfall är de bara att börja smeka mer innersida lår och närliggande områden, sen ere bara att låta handen glida ner/sensuellt dra ner byxorna. Vill hon inte så vill hon inte, bättre lycka nästa gång lixxxxXXxxX

OMG!!! nu tänker jag FREJ, FREJA IN MY HEAD inte bra asså [tard]


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera

fan kör ner handen och vispa lite vafan

HÖHÖHÖ


   
SvaraCitera

Terroristen:

Släng inte dit handen direkt utan smek och tafsa lite före.. så får man också känslan av ifall hon vill mer eller inte.

Då har man fel attityd, måste anta att hon vill mer, men ta det långsamt framåt, då vill hon till sist, men du tar det aldrig så snabbt att hon freakar o avbryter för att det går för snabbt[wink]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Då har man fel attityd, måste anta att hon vill mer, men ta det långsamt framåt, då vill hon till sist, men du tar det aldrig så snabbt att hon freakar o avbryter för att det går för snabbt[wink]

Om man inte skulle anta att hon vill mer så börjar man ju inte smeka/tafsa ö.h.t..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge hene en redig smisk på röva [badgrin]


   
SvaraCitera