Aviseringar
Rensa alla

Från mörk,mörk hårig till ljusbrun?


Ämnesstartare

Moment22:

fortfarande mörkt.

men så man ska först bleka eller avfärga? det spelar inte så stor roll vilket av de man gör?


   
SvaraCitera

jjoppe:

avfärga

Avfärga. sen bleka. Jag behövde inte bleka lika många gånger när jag gjorde så.


   
SvaraCitera

jjoppe:

vad menar du med ingen skillnad? kommer det fortfarande vara mörkt eller blir det mer åt det orange/misslyckade färgens håll eller vad?

det kommer ju fortfarande vara mörkt såklart, hur ska ditt hår kunna bli ljusare för att du använder en ljusare nyans? håret bleks ju inte för det, det blir ju ingen skillnad. köp en blekning, blek, lägg i färgen sen klart. [party]


   
SvaraCitera

Moment22:

Allt "vanligt nordiskt hår" är inte detsamma.

Lol failure. Nej vissa nordiska hårtyper är tjockare än andra, det förändrar inte det faktum att proteinstrukturen är likadan, fittnylle.


   
SvaraCitera

Wulf Dragonheart:

fittnylle

Antagligen har tunnt hår som till och med kan trasas sönder av blekning svårare att återhämta sig än tjockare (som inte trasas sönder lika lätt)[shake] Ignorerar dina försök till förolämpningar förresten [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wulf Dragonheart:

fittnylle.

hahaha fittnylle. mycket bra sagt måste jag säg


   
SvaraCitera

Moment22:

Antagligen har tunnt hår som till och med kan trasas sönder av blekning svårare att återhämta sig än tjockare (som inte trasas sönder lika lätt)

Nej, det har det inte. Det kräver exakt samma proteintillskott för att återfå sin glans.
Är du så här jävla dum i huvudet på riktigt?


   
SvaraCitera

jjoppe:

men kan jag bleka hemma själv eller måste jag göra det hos en frisör?

Jag skulle gå till frisören. Det blir alltid bäst.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera