Aviseringar
Rensa alla

frånvaro 2009 (gymnasiet)


Ämnesstartare

hur äre med frånvaron i gymnasiet?, börjar man om på en ny kula eller för man över den frånvaro man har från hösten?


   
Citera
Ämnesstartare

martin312:

hur äre med frånvaron i gymnasiet?, börjar man om på en ny kula eller för man över den frånvaro man har från hösten?

Det är väl månadsvis, så i januari lär du börja om på nytt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mataano:

Det är väl månadsvis

Har jag för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade 100% sen fick jag ändå vg o mvg, o det e för att jag hjälpte min falska skola med en del insidegrejer....o rektorn att tjäna förmögenhet.....obs privat gymnasium..............ni vet vilket man kan nt säga det[no-no]


   
SvaraCitera
Tyrael

Jallieeeeee:

jag hade 100% sen fick jag ändå vg o mvg, o det e för att jag hjälpte min falska skola med en del insidegrejer....o rektorn att tjäna förmögenhet.....obs privat gymnasium..............ni vet vilket man kan nt säga det[no-no]

du stavar som en gris


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

du stavar som en gris

du som person är definitionen på gris...slår man upp dig i ordboken på gris så komemr ditt namn st......


   
SvaraCitera
Tyrael

Jallieeeeee:

komemr

Jallieeeeee:

st..

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om någon av era nötter som läser mina inlägg hoppas jag att ni fattar ironin och att jag stavar fel medvetet ibland.

--------TRÅDEN LÅST--------

(enligt mig)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag gick på gymnasiet så var det läsårsvis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jallieeeeee:

jag hade 100%

Vad annars, vad annars.

Jallieeeeee:

--------TRÅDEN LÅST--------

(enligt mig)

Hhahaha, men skaffa dig ett nytt skämt...

Nu vet vi i alla fall hur du började stava som en kratta (privat skola). Det var väl en muslimextremskola där man som fredags-bus stenade tjejer i idrottshallen - bara ren gissning.

Jallieeeeee:

med en del insidegrejer

Vad farlig du är.

Jallieeeeee:

o rektorn att tjäna förmögenhet

News flash, alla rektorer på privata skolor tjänar förmögenheter. Speciellt när staten ger stora bidrag för att hjälpa din cp-undervisning/introducerat kursen: Huwr mann stavvar somm en appa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KKARIM:

Nu vet vi i alla fall hur du började stava som en kratta (privat skola). Det var väl en muslimextremskola där man som fredags-bus stenade tjejer i idrottshallen - bara ren gissning.

Jallieeeeee:

Om någon av era nötter som läser mina inlägg hoppas jag att ni fattar ironin och att jag stavar fel medvetet ibland.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KKARIM:

muslimextremskola

nej det var inte en religionsinriktad skola......det var et vanligt privatgymnasium i en del i landet jag ej kan nämna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KKARIM:

Vad farlig du är

nej, men det kan bli farligt, då rektorerna o annat patrask i skolan tillhör den "övre" klassen i samhället som styr och ställer. Vill man ha ett arbete i framtiden ino närliggande område så ska man inte reta upp dem.....mer säger jag inte....vill inte få problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jallieeeeee:

nej det var inte en religionsinriktad skola......det var et vanligt privatgymnasium i en del i landet jag ej kan nämna.

För...privat?
För det andra var jag ironisk, bra att nämna att andra folk inte kan märka din ironi när du knappt själv kan märka.

Jallieeeeee:

nej, men det kan bli farligt, då rektorerna o annat patrask i skolan tillhör den "övre" klassen i samhället som styr och ställer.

Ursäkta?

Jallieeeeee:

Vill man ha ett arbete i framtiden ino närliggande område så ska man inte reta upp dem.....mer säger jag inte....vill inte få problem

Okej Mr. Bond, skall icke fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KKARIM:

Ursäkta?

du såg vad jag skrev lillen

KKARIM:

Okej Mr. Bond, skall icke fråga

nej, jag e een vanlig snubbe som gillar dansband o jag e insider i vissa privatgymnasium, då jag kan hantera siffror o eventualla "förslag" som vissa personer borde ta...annars e de illa ute........[no-no]


   
SvaraCitera