Aviseringar
Rensa alla

Fraps wow


Ämnesstartare

Jag försöker att spela in några filmer från datorn med hjälp av programet fraps, men varje gång jag trycker på record så sjunker min fps till 30 (om jag har ett max på 60). Ställer jag in så att den ska kunna visa mer än 60 sjunker den till 10 istället.


   
Citera
Ämnesetiketter

försöker du spela in dina leet ganks i STV?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så "fraps" funkar till de med.. Jag fick tipset om att kunna göra det i BF spelen..


   
SvaraCitera
adept

in på fragbite och fråga, jävla nerre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tcip:

Jag fick tipset om att kunna göra det i BF spelen..

det är skit skojs:D hehe kan man göra en cool musik video eller nått:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sigmar:

det är skit skojs:D hehe kan man göra en cool musik video eller nått:)

Jag försökte med "my screen recorder" men mina filmer hackade bara (försökte me c&c general). Hade en 60 frame per sec sen 30, fick samma resultat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adept:

jävla nerre

är trådskaparen nere?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rullponken:

sjunker min fps till 30

Kan det bero på att programmet tar så mycket kräm från din burk att den inte orkar med 60fps i wow samtidigt?


   
SvaraCitera

Köp en bättre dator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså vad många bra svar man får^^

För att svara på de "seiösa" frågorna då.

1. Det är inte från STV utan det är gruul, SSC (lurker och morogrimar) och TK (void reaver) som ska filmas atm.

2. Det är inte datorn det är fel på, har en mycket bra dator.

Ingen som faktiskt har några konkreta svar på vad man kan göra för att göra det bättre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rullponken:

2. Det är inte datorn det är fel på, har en mycket bra dator.

Berätta vad du har för dator så blir det nog lättare att säga något om det. Min gissning är att det är där problemet ligger, även om du anser att datorn är mycket bra.


   
SvaraCitera
Tyrael

Rullponken:

Det är inte datorn det är fel på,

Vet du ens vad FPS är? Det beror endast på din dator, och antalet FPS beror på hur mycket kraft programmet du kör tar från datorn.

FAIL! Your attempt to look smart FAILED, really... FAILED!

alltså:

LitenPenis:

Köp en bättre dator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ett bygge som en kompis har byggt med ATI radeon X1900 GT graffe, 2 gb ram, intel core 2 duo processor (inte riktigt säker på vilken) och lite annat smått och gott. Har aldrig något problem med något annat så jag är tveksam till att min dator bara skulle klara av 30 fps.


   
SvaraCitera

Läste "faps" [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fraps har en tendens att göra vilket spel som helst på vilken dator som helst, segt.


   
SvaraCitera