Aviseringar
Rensa alla

Fredag


Ämnesstartare

Jag har en jättedålig kväll.
Kom nyss på att jag köpte alldeles för lite svindyrt gult guld aka saffran också. Så nu kan jag inte baka bort alla tankar och tristess.
Skulle kunna läsa eller så men måste gnälla lite först.
Uhuhuhuhuhuhuhuu för män, vissa tjejer och repriser på tv.
Vad gör ni? Ska ni baka lussebullar? Känns allt bra?
Lätta ditt hjärta.

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

har också dålig kväll
vill gråtagråtagråta jättemycket men kan inte göra det förrän pappa har lagt sig för han kommer in i mitt rum ibland och jag vill inte att han ska märka nåt
[crazy]

funderade också på att läsa förut men är nog för emo för det för tillfället. vad läser du för något?

ska kanske baka lussebullar nån dag om jag orkar.

försöker se fram emot morgondagen istället för då ska jag och bästa vän åka och shoppa nödvändigheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vad läser du för något?

Två st. En arbetsbok om mödrar och döttrar, men har nu kommit till en del där man ska klippa ut grejer ur tidningar och det tar emot.
Och en som jag inte minns vad den heter men har haft uppslagen jättelänge.
Kan läsa skolbok också iof.

enhimmelskdrog:

försöker se fram emot morgondagen istället för då ska jag och bästa vän åka och shoppa nödvändigheter

Det låter ju kul!!!!

enhimmelskdrog:

ska kanske baka lussebullar nån dag om jag orkar.

Saffran är ju så dyyyyyyyyyyrt! Skull ha köpt två påsar men den snåla isolan inom mig viskade att det funkar nog med en men det gör det inte enligt recepten. Fuck.

enhimmelskdrog:

har också dålig kväll
vill gråtagråtagråta jättemycket men kan inte göra det förrän pappa har lagt sig för han kommer in i mitt rum ibland och jag vill inte att han ska märka nåt
[crazy]

🙁
kom att tänka på om min pappa skulle dö :(((((

är jättehungrig uhuuhu måste hitta föda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

[sad]

Du skulle köpt plommon och gjort en kaka!

Har väl en helt okej kväll. Håller borta oroliga tankar med somrig musik,te och choklad. Jag lär inte baka några lussebullar för har ingen ugn. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag har en jättedålig kväll.

Leka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

ris.

mmm så är det [cry]

kom på en till uhuhu-grej också när jag kollade på den[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kunde ha det sämre, har en varm härlig brasa som gör att det inte drar kallt om fötterna [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

En arbetsbok om mödrar och döttrar, men har nu kommit till en del där man ska klippa ut grejer ur tidningar och det tar emot.

låter kul ju! pyssla lite.

isola:

Och en som jag inte minns vad den heter men har haft uppslagen jättelänge.

minns du om den är bra?

har läst vahettereeeee Himlen är en plats på Jorden i typ en månad och har kommit halvvägs men lånade ändå en annan bok idag. kommer säkert börja läsa den istället, trots att HÄEPPJ är en bra bok.

isola:

Det låter ju kul!!!!

ja [smile]

isola:

Saffran är ju så dyyyyyyyyyyrt! Skull ha köpt två påsar men den snåla isolan inom mig viskade att det funkar nog med en men det gör det inte enligt recepten. Fuck.

jag veeet. mamma ville ge mig tre påsar i förrgår men jag tackade nej för att jag inte vet om jag ska baka. känner mig dum nu, som gjorde så.

isola:

kom att tänka på om min pappa skulle dö :(((((

varför skulle han dö och varför började du tänka på det av det där? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

te

!!!!!!!
kom på nu att jag köpte jul-special-te på indiska idag
ska nog smaka snart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mmm så är det [cry]

[cool]

isola:

kom på en till uhuhu-grej också när jag kollade på den[sad]

vadå?


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

kom på nu att jag köpte jul-special-te på indiska idag
ska nog smaka snart

Vad är det för smak? Eller det kanske du inte vet än? Har något julte som smakar knäck, det är rätt gott! Har nåt stående med kanelsmak också men det har jag inte vågat mig på. Gillar inte kanel. Usch!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

inns du om den är bra?

Ja den är rätt intressant men rätt obskyr på sina ställen.
Den handlar om barndomen minns jag nu.

enhimmelskdrog:

varför skulle han dö och varför började du tänka på det av det där? [crazy]

Han svävar inte i någon omedelbar fara, hoppas och tror jag inte, men sen liksom. [sad][sad]
Vet inte. Kom bara att tänka på när man inte har någon pappa mer. Måste genast skaffa mig en egen familj.

enhimmelskdrog:

har läst vahettereeeee Himlen är en plats på Jorden i typ en månad och har kommit halvvägs men lånade ändå en annan bok idag. kommer säkert börja läsa den istället, trots att HÄEPPJ är en bra bok.

Det är så segt att läsa. Finner inte stunder till det liksom.
Löser mest korsord innan jag somnar.

enhimmelskdrog:

jag veeet. mamma ville ge mig tre påsar i förrgår men jag tackade nej för att jag inte vet om jag ska baka. känner mig dum nu, som gjorde så.

Det var dumt ja!!!! På ÖoB kostar de 10kr påsen, ett halvt gram tror jag att det är. Antagligen ännu dyrare på andra ställen. Måste återvända dit eller snabbodla själv.

enhimmelskdrog:

åter kul ju! pyssla lite.

mjaaaaaaaaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr nt män r mer uhuhu n kvinnor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

indiska i

Åh har inte varit där på jättelänge! älskar deras inredningsprylar, och kläder. Men de passar inte på mig.

OF 5:

kunde ha det sämre, har en varm härlig brasa som gör att det inte drar kallt om fötterna [smile]

Stackars träden 🙁
Du har väl stänkskydd? galet med folk som ej har!!!

kebu12:

vadå?

Min kvinnovecka är försenad. :(((((((

Ska jag ha kvar mitt brunrödlila hår eller blondera igen?

Ska nu leta reda på föda och min kissemisse.


   
SvaraCitera