Aviseringar
Rensa alla

Fredag kväll


Ämnesstartare

mopsen:

ja, jag märkte det. och kant låter som cunt, det går ej att undgå.

Tanken slog mig faktist, hade inte staken nog att ta upp det bara.

Du får ursäkta mig men förstod inte riktigt vad du menade i andra stycket [cute]

patrick bateman:

är sjukt nice fråga på bara fast har jag inte bestämmt än. jag funderar mellan dessa, du kanske kan ge mig tips

Hah behövde faktist själv också lite filmtips, men deliverance är en bra film om du inte har sett den! [y]

Penstrokes:

När jag fått lite såna nyttiga grejer gjorda så tänkte jag äta godis, röka gräs, skriva raptexter och eventuellt ta 1 st drink eller 2.

Gillar vändningen, vad har du för fel på datorn ? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

supa knarka slåss

Låter som en välspenderad kväll [bigsmile]


   
SvaraCitera

Carlin:

anken slog mig faktist, hade inte staken nog att ta upp det bara.

ingen i min klass har poängterat det [sad] kan du mycket om dessa?

Carlin:

Du får ursäkta mig men förstod inte riktigt vad du menade i andra stycket [cute]

jag menar att de pratar om hur man uppfattar världen och om den finns efter egen empirism och rationalism, alla luddiga begrepp som omfattar något man inte egentligen vet.


   
SvaraCitera

Carlin:

Hah behövde faktist själv också lite filmtips, men deliverance är en bra film om du inte har sett den!

haha hoppas du hittade nåt bra av de jag skrev, annars har jag massa tips om du vill ha

ok gott, nope inte sett den än men är lite sugen. gillar sådana filmer och jon voight och burt reynolds var coola förr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väntar på att få min soffa... JAG SKA FÅ MIN SOFFA!!! Vet ni hur drygt det är att inte ha en?! Nåå jävulskt drygt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

jag menar att de pratar om hur man uppfattar världen och om den finns efter egen empirism och rationalism, alla luddiga begrepp som omfattar något man inte egentligen vet.

Kanske det, beror på vad man läser. Filosofi är ändå ett roligt tidsfördriv.

patrick bateman:

haha hoppas du hittade nåt bra av de jag skrev, annars har jag massa tips om du vill ha

Har du möjligtvis sett Undisputed serien? Den består av tre delar, fängelsefight rätt igenom [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stephsnipple:

Väntar på att få min soffa... JAG SKA FÅ MIN SOFFA!!! Vet ni hur drygt det är att inte ha en?! Nåå jävulskt drygt!

Ikväll?! [shake]


   
SvaraCitera

Carlin:

Har du möjligtvis sett Undisputed serien? Den består av tre delar, fängelsefight rätt igenom

nope bara sett lite av ettan tror jag, känner igen namnet men var längsen. tror att wesley snipes är med. hade du tänkt kolla dem eller? isåfall så vet jag inte om de är nått att ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carlin:

Ikväll?! [shake]

Jaa!! 😀 Flyttgubbar är segaaa
Dold text: a.k.a. my parents


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carlin:

Gillar vändningen, vad har du för fel på datorn ? [smile]

Jag skickade med posten från Sverige till USA och den blev lite uppruffad. En fläkt ramlade ur, chassit är allmänt misshandlat men de flesta interna komponenter fungerar. Jag måste bara få CD-enheten att fungera så att jag kan prova formatera hårddisken och se om allt funkar hyggligt med en fräsch Windowsinstallation. Men har inte orken att trassla med det, så jag skjuter upp det som fan. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nope bara sett lite av ettan tror jag, känner igen namnet men var längsen. tror att wesley snipes är med. hade du tänkt kolla dem eller? isåfall så vet jag inte om de är nått att ha.

Jorå har sett hela serien, undrade om du hade sett dom [bigsmile]
Btw, vad gillar du för filmer?

stephsnipple:

Jaa!! 😀 Flyttgubbar är segaaa

Inte många flyttgubbar som jobbar fredagkvällar, så ha lite tålamod [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Jag måste bara få CD-enheten att fungera så att jag kan prova formatera hårddisken och se om allt funkar hyggligt med en fräsch Windowsinstallation. Men har inte orken att trassla med det, så jag skjuter upp det som fan.

Fick även Cd enheten stryk? [surprised] Slarvigt utav posten ...
Befinner du dig i USA? [crazy]


   
SvaraCitera

Carlin:

Jorå har sett hela serien, undrade om du hade sett dom
Btw, vad gillar du för filmer?

aha haha okok. inte sett dem iaf, är de nåt att ha då? jag kollade nyss upp dem på imdb. är ju olika skådisar i alla, hör de inte ihop med varandra

haha svår fråga. jag gillar allt, det jag är sugen på. men måste jag säga nåt så säger jag thrillrar. typ Se7en, Cape Fear, American Psycho, Inception, Memento osv. gillar allt. älskar Tarantino filmer

dudå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carlin:

Fick även Cd enheten stryk? [surprised] Slarvigt utav posten ...

Ja, den vägrar öppna. Har lyckats starta den men Windowsinstallationen är helt fucked up, dock var den stabil nog att låta mig säkerhetskopiera allt av vikt i alla fall. Nu behöver jag bara få upp CD-enheten så jag kan installera om Windows.

Carlin:

Befinner du dig i USA? [crazy]

Yep. Har bott här i 7 månader, ungefär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha svår fråga. jag gillar allt, det jag är sugen på. men måste jag säga nåt så säger jag thrillrar. typ Se7en, Cape Fear, American Psycho, Inception, Memento osv. gillar allt. älskar Tarantino filmer

Ettan tror jag inte har något med något alls att göra, Inte jätte bra.
Tvåan däremot har mycket med trean att göra, då han som förlorade i tvåan fightas igen i trean. Sista filmen i serien är ur ett kampsportsperspektiv hur jävla grymt som helst. Har fortfarande inte hittat en likvärdig film.

Är själv rätt klen för Tarantino jag med [bigsmile]
Inception var en jävligt skum film, lämnade en med en massa funderingar?
Jag gillar egentligen alla filmer, bara dom är bra [badgrin]


   
SvaraCitera