Aviseringar
Rensa alla

Fredagen den 13 idag


http://en.wikipedia.org/wiki/Friday_the_13th

Tycker detta är löjligt, det jag förknippar med Fredagen den 13 är Jason, och det är bara en filmserie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk om mitt kort inte fungerar idag osså får ja panik o springer därifrån 🙁 Så blir jag jagad av en massa väktare tills ja springer ut framför en bil o blir invalido 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Ja. Väldigt taskigt..

judas ba "ahmen ge mig min 30 fucking silver då!!!!" o jesus bara "lol stick bara e du dum eller jag är jesus xD fitta"
resten känner ni nog till...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En helt vanlig Fredag som alla andra år inget speciellt händer på just på fredag den 13 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

judas ba "ahmen ge mig min 30 fucking silver då!!!!" o jesus bara "lol stick bara e du dum eller jag är jesus xD fitta"
resten känner ni nog till...

Det här är sådant man lär sig i lågstadiet. Du vet nog även att Jesus var den som uppfann big mac.


   
SvaraCitera

Hjärtlös: Du måste veta varför det heter Fredag den trettonde ju..

Läste någonstans att det är April den 24 som jesus korsfästes enligt våran kalender i dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Det här är sådant man lär sig i lågstadiet. Du vet nog även att Jesus var den som uppfann big mac.

var det inte han som hade sex med big mac?


   
SvaraCitera

har lagat en tand idag. gjorde ont trots att jag fick tillräckligt med bedövning för att döda en mindre ponny. skulle gått ur 2-4 timmar efter. nu har det gått över 4 timmar och jag kan fortfarande knappt dricka utan att det läcker ur munnen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Läste någonstans att det är April den 24 som jesus korsfästes enligt våran kalender i dag

Bryr mig inte om när det var, men är säkert så. Julafton är inte heller Jesus födelsedag. Människor håller inte koll på datum. :/

Rävpojken:

var det inte han som hade sex med big mac?

Jo, det också. Han behövde ju uppfinna någon som kunde ha sex med honom utan att bli gravid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Säker på detta?

finner inga tecken på annat.


   
SvaraCitera

Hjärtlös: Bryr mig inte om när det var, men är säkert så. Julafton är inte heller Jesus födelsedag. Människor håller inte koll på datum. :/

Det var lite dåligt med kalendrar när Jesus fannsSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Det var lite dåligt med kalendrar när Jesus fannsSöt

Sedan uppfann han kalendern! ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Jo, det också. Han behövde ju uppfinna någon som kunde ha sex med honom utan att bli gravid.

aha då förstår jag, borde läsa bibeln lite oftare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

aha då förstår jag, borde läsa bibeln lite oftare!

Varje kväll ska du läsa ett kapitel. När du läst ut boken ska du skriva en analys och recension.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: men plx de är jag :S de är ju reenactment-party o ja fick vara honom 
 fast jag får erkänna att jag blir lite smickrad hehe.. alltid vela va honom :'(

Haha då förstår jag. Haha, han är cool ja.

Hjärtlös: Du måste veta varför det heter Fredag den trettonde ju..

Aahh. Smart.

S3ON: Förra gången hamnade min mobil i toan, sedan fastnade bankkortet i en uttagningsautomat.. Undrar vad som sker idag 🙁

Förbered dig väl! 

ToxicWithaHintOfSteam: Tycker detta är löjligt, det jag förknippar med Fredagen den 13 är Jason, och det är bara en filmserie.

Jag med. Tänker bara på filmerna.

OF 5: finner inga tecken på annat.

Okej, jag är övertygad.


   
SvaraCitera