Aviseringar
Rensa alla

Fredagen den trettonde


Ämnesstartare

Nu när jag har blivit tvungen att växa upp har jag skaffat mig en kalender för att hålla koll på alla 'viktiga' grejer jag ska göra. Försökte hålla den fin, men vad händer? Jag skriver fel! Och inte en, inte två utan tre gånger har jag lyckats skriva saker på fredagen den trettonde (som för övrigt är nu på fredag) fast det inte ens skulle skrivas där! Skrev med bläck så nu är den dagen sönderkluddad [sad] Ser läskigt mörkt ut nu. Det kan ju inte bara vara något skumt sammanträffande att det just var på fredagen den trettonde va?

Hur känner ni inför denna dag? Har ni varit med om något hemskt tidigare? Nojar ni eller passerar dagen er som alla andra?

Mvh
Mig, Frida, hisou. [cute]


   
Citera
Ämnesetiketter

Sluta missbruka den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min katt blev överkörd fredag den 13e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annars nej


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig tänkt på saken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förra fredagen den 13:e hamnade min mobil i toaletten, låt oss hoppas denna nyinköpta klarar sig veckan ut! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar inte noja
fast kan väl tänka typ "oj, är det fredagen den trettonde idag, hoppas det inte händer nåt" [crazy]


   
SvaraCitera

[bigsmile]

ont har ej märkt, men om man letade hade man säkert hittat


   
SvaraCitera
lhollo

Jag är på semester och bor i hus nr 13, och jag ska flyga lågbudget plan hem fredagen den 13....


   
SvaraCitera
höna

ska jobba och festa fredagen den 13:de. ska va nykter hela kvällen så d inte händer något[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar uppmärksamma men det brukar inte hände något särskilt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fredag den 13 ska bli så jävla bra att jag inte kan beskriva det i varken ord, musik eller gester.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner mig likgiltig inför den dagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

humbug

var mer noggrann så fixar det sig


   
SvaraCitera