Aviseringar
Rensa alla

Fredagkväll - vad göra?


Ämnesstartare

ettanvändarnamn:

3 (Du röstade på detta alternativ)

dränk dig
eller acceptera att man inte kan ha kul varenda jävla helg, gör whatever du vill


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

ettanvändarnamn:

1 (Du röstade på detta alternativ) 66.7% (8 st)

Bara för att du får gå på Ica Maxi då! Tycker jag alltid är roligt i alla fall. [blush] Finns mycket att kolla på..plus att du kanske hittar någon annan ensam du kan kontakta dig med lite. (haha, skulle varken du eller jag aldrig göra men det kändes fint att skriva, okej? [mad][blush])

Du kan i alla fall fördriva lite tid där. Och köp goda saker, det låter bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ettanvändarnamn:

1 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

: är det inte du som brukar göra sådana här pollar varje fredag..?

Tycker jag har sett 700 såna här trådar[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ettanvändarnamn:

1 (Du röstade på detta alternativ)

Jag föll för grupptrycket. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

eller acceptera att man inte kan ha kul varenda jävla helg, gör whatever du vill

alltså, om jag svarar kortfattat: förut, innan jag flyttade hit, hade jag tråkigt varenda jävla dag, inkl helger. gjorde i princip ALDRIG något, och blev sjukt deppig pga det. nu när jag flyttat har jag haft fullt upp varje dag, det har aldrig varit så att jag verkligen inte haft något att göra, och jag är bara så jävla rädd att få det som förut, dvs vara uttråkad och bli deppig igen. [smile] jag blir extremt deppig av att vara uttråkad.

Bell:

Tycker jag alltid är roligt i alla fall. [blush] Fin

hahaha jag tycker också det är kul, när man har mycket pengar iaf!

ont:
jag köpte ben & jerrys, godis, cola zero och chillar här en stund, sen drar jag på party! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ettanvändarnamn:

2 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

isola:

Tycker jag har sett 700 såna här trådar[shake]

i know[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör något som gör dig lycklig, det är allt jag bryr mig om, din lycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ettanvändarnamn:

jag blir extremt deppig av att vara uttråkad.

synd för dig för du kommer aldrig kunna ha kul 24/7, lär dig kontrollera dig själv och finna det positiva i situationer som är jobbiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

gör något som gör dig lycklig, det är allt jag bryr mig om, din lycka.

aw tack kakan du är underbart

ohYEA_:

synd för dig för du kommer aldrig kunna ha kul 24/7, lär dig kontrollera dig själv och finna det positiva i situationer som är jobbiga.

jag behöver inte ha kul 24/7 men gör jag ingenting en hel dag t.ex så får jag riktig ångest och känner mig värdelös osv det bara är så, eller har blivit snarare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ettanvändarnamn:

jag behöver inte ha kul 24/7 men gör jag ingenting en hel dag t.ex så får jag riktig ångest och känner mig värdelös osv det bara är så, eller har blivit snarare.

ettanvändarnamn:

lär dig kontrollera dig själv och finna det positiva i situationer som är jobbiga.


   
SvaraCitera

ettanvändarnamn:

3 (Du röstade på detta alternativ)

Göra som du känner själv är jag mer en ta det lugnt tjej och jag gillar inte att supa mig full varenda helg, högst 2 ggr i månaden. tycker nog du ska ringa en vän eller så:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ettanvändarnamn:

2 (Du röstade på detta alternativ)

GET SEXY OCH DRA PÅ FERREREREHEHHEE.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ettanvändarnamn:

2 (Du röstade på detta alternativ)

[party]


   
SvaraCitera