Aviseringar
Rensa alla

Fredagsfrustration


Ämnesstartare

Jag är frustrerad. Känner för att dansa loss till bra musik, träffa brudar och ha kul på stan ikväll. Jag bor i Stockholm så man kan ju tro att det inte vore nån svårighet att hitta nåt skoj ställe. Men det ska det tydligen vara. Nattlivet framstår som i princip helt obefinnligt när jag slog iväg en google sökning. Jag har heller inga höga krav: alkoholfri dansklubb för 15-18 åringar That's it.

Nu är jag nyfiken på vad ni gör en fredagskväll som ikväll då ni känner livslusten spraka i kroppen? Har ni några tips på ungdomsfester i Stockholm?


   
Citera

Jag dansar ensam hemma till kpop... heh. Rodnar


   
SvaraCitera

sjunger högt i skype... det ä ju björn fredag!!! 


   
SvaraCitera

Sitter på mitt rum, tänker på hur kul det hade varit att göra något speciellt, suckar och går tillbaka till att spela datorspel tills det är dags att sova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Sitter på mitt rum, tänker på hur kul det hade varit att göra något speciellt, suckar och går tillbaka till att spela datorspel tills det är dags att sova.

Spot on


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Väntar på att polarna ska komma hem från jobbet så vi kan snacka i skype och spela spel och allmänt dryga oss. 


   
SvaraCitera

Jag hade personligen vilja gå på någon fest med lite gött folk som är lätta att snacka med men jag personligen är ju shätsvår att prata med om det inte klickar dvs men jag ska inte klaga, det är ju bara att snacka.
Nä men jag spelar dataspel och försöker ha lite kul iaf.
Ibland så dansar jag i mitt rum till nån låt som jag känner är extra bra.


   
SvaraCitera