Aviseringar
Rensa alla

Freddie25


Ämnesstartare

Mannen, myten legenden. Har du inte hört talas om honom - shame on you! 3 videos jag bara var tvungen att se och höra före sängdags:

Video 1: nostalgi, gåshud, etc.
Video 2: Grymmare än ettan pga. sättet han synkar sig själv på[shake]
Video 3: Som jag förstått det har den tagits bort av youtube, därför är den uppladdad av massa andra folk istället. Men det gör inte den sämre för det[love]

Och om någon nu undrar (pga. klockslaget, eller allmän tröghet av annan anledning): Ja, det är bara han i sina videos.

You like?
Prenumerera här
Eller besök hans sida här

Eller både och[y]

Enjoy!


   
Citera
Ämnesstartare

han öär äckligt bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bögjenn:

han öär äckligt bra!

Nu är du bara creepy, för det är precis vad jag suttit och tänkt den senaste timmen - verkligen ordagrant - att han är äckligt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nädå, kan tänka samma tankar som andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bögjenn:

nädå, kan tänka samma tankar som andra.

A, fast med tanke på hur komplicerad och invecklad jag och mina tankar är så är det ytterst få som tänker samma tankar som mig någonsin, och absolut ingen som fattar hur jag tänker eller funkar *stolt*[bigsmile]

Men men, det är ju tanken som räknas[ops]

Denna tråd ska jag fö. bevaka och bumpa vid behov[y]Det är den värd imo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har varit rätt fett avis på honom rätt länge nu. Men alla ska vi väl vara bra på olika saker. Han har säkert en liten penis och suger på matte. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oki


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Han har säkert en liten penis och suger på matte.

Hahahah, även om han har (och gör) det lär det inte direkt hindra honom från att få mer ligg än oss om han nu så önskar[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*smutsar ner*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Hahahah, även om han har (och gör) det lär det inte direkt hindra honom från att få mer ligg än oss om han nu så önskar[crazy]

I know. [sad] Och ja, jag hatar honom. [sad] varför gav inte mina föräldrar mig en gitarr istället för teaterlektioner. [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är så gullig! Vill ha honom i en låda och plocka fram vid behov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lämna myrorna i fred:

*smutsar ner*

[zzz]

loom:

Han är så gullig! Vill ha honom i en låda och plocka fram vid behov.

Köp hans album som han ska (planerar) att släppa i sommar, då får du ju det delvis så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

[sad] varför gav inte mina föräldrar mig en gitarr istället för teaterlektioner. [cry][cry]

Gitarrer är för kristna fåntrattar och töntar som gör allt för att få tjejer. Det du såhär i efterhand önskar att de hade gett dig är givetvis pianolektioner eller en Moog-synth.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Köp hans album som han ska (planerar) att släppa i sommar, då får du ju det delvis så

Ja kanske, men vill ju typ klappa honom på kinden. Eller att han klappar mig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lämna myrorna i fred:

Gitarrer är för kristna fåntrattar och töntar som gör allt för att få tjejer.

Har inget emot att få tjejer. [cute]

Lämna myrorna i fred:

Det du såhär i efterhand önskar att de hade gett dig är givetvis pianolektioner

Det också. Har alltid velat kunna spela piano och violin.


   
SvaraCitera