Aviseringar
Rensa alla

Fredlig våldtäkt


Ämnesstartare

Våldtäkter är i ropet nu, som vanligt
Alla avskyr vi överfallsvåldtäkter och sånt där förövaren nästan slår ihjäl sitt offer, men vad tycker ni om pacifistiska våldtäkter? Ex när en kvinna ligger utslagen av droger osv. eller sover och kanske inte ens märker att det har skett.

Är det värre eller bättre än överfallsvåldtäkt? Mindre traumatiskt för offret?


   
Citera
Ämnesstartare

Våldtäkter är alltid lika vidriga och förtjänar alltid samma straff. Dock är det ju kanske lite hemskare när man ger sig på någon som inte kan freda sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

....


   
SvaraCitera
reben

tkr d e samma

tror d e individuellt faktiskt =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och innan någon inbillar sig något (snälla sluta tolka allt jag säger som något jag personligen menar eller tycker, jag vill bara skapa diskussioner), jag försöker inte på något vis förminska våldtäkter osv.

Den här tråden baseras på det här trollet och att en vän till mig sa för något år sedan att han "aldrig har haft analsex med en tjej som varit vaken" och verkade inte se något fel med det alls.


   
SvaraCitera
mynona

Gillar inte att jämföra. Men ska man ändå jämföra så känns det nästan värre med våldtäkt på en medvetslös person eftersom offret då inte har haft en chans att försvara sig: uppstår ett ordentligt slagsmål har man i alla fall fått chansen att försvara sig, så kanske kan risken för eventuella självförebråelser då bli något mindre, om något. en rent spontan teori. Psykologiskt sett känns det nästan mer respektlöst att använda en medvetslös person som ett föremål på det viset, intrycket att det vore en sak snarare än en människa verkar förstärkas. 


   
SvaraCitera

isola:
Våldtäkter är alltid lika vidriga och förtjänar alltid samma straff. Dock är det ju kanske lite hemskare när man ger sig på någon som inte kan freda sig.

a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns tjejer som våltar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jiri Novotný:
det finns tjejer som våltar..

det är ingen som sagt att de inte gör det..  men det är i mikroskopisk skala jämfört med män, så va spelar det ens för roll att nämna 


   
SvaraCitera

Det är sämre, tänker inte beräta vf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

roligaste rubriken någonsin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man tycker att man förtjänar att bli våltagen och är värd det, och inte vågar säga ifrån för att våldtäcksmannen kan bli arg räknas inte det som våldtäkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller besviken
lika bra att han får knulla mig han vill ju det...
fast man kanske inte direkt inte vill men inte gillar det heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller när man inte ska säga nej för då är man en bitch som tror man är för mkt värd och behöver sättas på plats


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltid långt ifrån att man tycker om det


   
SvaraCitera