Aviseringar
Rensa alla

Fredrik Reinfeldt i prostituerad kvinnas kundregister


Ämnesstartare

I en förundersökning till en rättegång mot en prostituerad kvinna hittar man namnet Fredrik Reinfeldt. Rättegången ägde rum kort innan paret Reinfeldt skilde sig. Med tanke på den gamla Geijeraffärenär det det inte helt osannolikt att även detta är en politisk skandal som tystats ner.

Nu behöver det så klart inte vara så. Det kan ju vara någon annan som angett hans namn när han köpt sexuella tjänster. Men vad tror ni händer om det visar sig att vår statsminister gått till en prostituerad?

Källa: ​Fredrik Reinfeldt i prostituerad kvinnas kundregister


   
Citera

Jag hoppas mediedrevet blir minst lika stort, eller rent av större än vad det blev med SD-filmen så att han till slut tvingas avgå.


   
SvaraCitera

Bevisen är talande. EN LAPP MED ETT NAMN PÅ. Namnet lär väl dessutom vara det typ VANLIGASTE aliaset för svenska torskar som inte vill presentera sig som "Rudolf Andersson, trebarnsfar, Hökarängen".

Jag brukar själv kalla mig för Herr Statsminister när jag knullar horor. Inga konstigheter. Allt för att utöva min egen makt samtidigt som jag svartmålar Fredde.


   
SvaraCitera

Vilken tur att det finns totalt ovinklad media som kan tala om för oss hur saker och ting ligger till.


   
SvaraCitera
time
 time

Sexköp är en petitess i jämförelse med att plocka upp järnrör. Antagligen rör det sig om någon som angett hans namn istället för sitt eget, bara.


   
SvaraCitera

Jag tror mycket väl att det stämmer.
Just Realisten är inte direkt en tidning jag litar på,jag blir också förvånad över hur en borgerlig patriotisk tidning kan skriva så om Reinfeldt.

Är inte så vanligt att just borgare, patrioter eller icke avslöjar en annan.
Men av någon anledning så litar jag på det här.

Vad som kommer att ske är att det kommer att bli ett stort mediadrev, kanske en liknande situation som justitieministern i filmen Call Girl, bortsett ifrån att det inte är val.
De kommer också att dölja och mörka det så gott som det går, och försöka säga att det är någon som bara tog namnet.


   
SvaraCitera

Realisten? Bitch please


   
SvaraCitera

Sanningshalten i det där låter ju alldeles oerhört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni som klagar på källan:

Realisten har endast påpekat att hans namn finns med i den prostituerade kvinnans kundregister, vilket är en del av polisens förundersökningsmaterial som vem som helst kan ta del av.
Om statsministern är skyldig vet vi ej, men helt klart värt att gräva vidare i. Hans partikollega har ju trots allt dömts för sexköp i samma härva, så helt omöjligt är de ju faktiskt inte.


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera
vera00

Tror inte att det är Statsministern. Det finns nog många som vill sätta dit honom.


   
SvaraCitera

Känns troligt? Det är ju trots allt Reinfeldt vi snackar om. Men visst. Hade det stått Åkesson där istället så hade det såklart blivit skriverier. Media är inte konsekvent på det viset, men mainstreammedia gör ju inte så mycket fel som inte skriver någonting när inte ens våra myndigheter är beredda att föra saken vidare.

timeisrunningout:

Sexköp är en petitess i jämförelse med att plocka upp järnrör. Antagligen rör det sig om någon som angett hans namn istället för sitt eget, bara.

Tycker personligen att det hade varit bra mycket värre att en statsminister köpt sex än att en vid den tidpunkten icke-tillträdande riksdagsman vid berusat tillstånd hamnat i gruff under något oklara omständigheter? Sedan att var kvinnorna av utländsk härkomst och inte kunde svenska borde dessutom gett en vink om hur väl de var på fot med vårt samhälle i ett sådant fall.


   
SvaraCitera

Dom hittade också Horace Engdahl, Alfred Nobel och Eric Saades namn där. Verkar som en generationsöverskridande knullkonspiration är på g bland Sveriges elit...


   
SvaraCitera
kachin

Mm väldigt troligt man går in med sitt riktiga namn [crazy]
Själv brukar jag presentera mig som Åslög von Silfverskiöld
(alltså endast ändra en bokstav i efternamnet)


   
SvaraCitera

det är roligt hur alla sdtroll vill få det här att hända^^


   
SvaraCitera