Aviseringar
Rensa alla

Fredrik Reinfeldt i prostituerad kvinnas kundregister


Ämnesstartare

kachin:

Mm väldigt troligt man går in med sitt riktiga namn Själv brukar jag presentera mig som Åslög von Silfverskiöld(alltså endast ändra en bokstav i efternamnet)

De är ju uppenbarligen horan själv som har skrivit upp namnet i sitt kundregister, inte Fredrik. Kan va för att hon eller någon i sin närhet känner igen Sveriges statsminister. Alltid bra att ha en försäkring ifall något skulle gå "snett", även perfekt för utpressning.

Men de är som sagt bara spekulationer, de finns inte tillräckligt med bevis ännu.


   
SvaraCitera

supersheriff:

Kan va för att hon eller någon i sin närhet känner igen Sveriges statsminister.

varför skulle det vara så? de flesta vill antagligen inte uppge sitt riktiga namn i sådana situationer utan uppger ett påhittat eller en kändis. känns rätt korkat att ens tro att det är den riktiga, eller någon som ens har koppling till honom [crazy]


   
SvaraCitera
time
 time

Rudolf kügersmatter:

Tycker personligen att det hade varit bra mycket värre att en statsminister köpt sex än att en vid den tidpunkten icke-tillträdande riksdagsman vid berusat tillstånd hamnat i gruff under något oklara omständigheter?

Att du tycker att en orgasm hit eller dit är värre än förberedelse för grov misshandel säger mer om dig än om mitt påstående, helt ärligt.


   
SvaraCitera

Jag hoppas att det är sant, men det är ganska uppenbart att det inte finns några skäl att ens överväga tanken.


   
SvaraCitera

isola:

varför skulle det vara så? de flesta vill antagligen inte uppge sitt riktiga namn i sådana situationer utan uppger ett påhittat eller en kändis. känns rätt korkat att ens tro att det är den riktiga, eller någon som ens har koppling till honom [crazy]

[bigcheers][love]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Historien:

Han var fortfarande anonym? Relativt iaf, det finns ju en del personer som heter Jonas.


   
SvaraCitera

supersheriff:

De är ju uppenbarligen horan själv som har skrivit upp namnet i sitt kundregister, inte Fredrik. Kan va för att hon eller någon i sin närhet känner igen Sveriges statsminister. Alltid bra att ha en försäkring ifall något skulle gå "snett", även perfekt för utpressning.

skulle jag vara hora skulle jag väl välja namnet personen presenterat sig som att skriva in i mitt register för att inte skapa förvirring^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

varför skulle det vara så? de flesta vill antagligen inte uppge sitt riktiga namn i sådana situationer utan uppger ett påhittat eller en kändis. känns rätt korkat att ens tro att det är den riktiga, eller någon som ens har koppling till honom

Ja tror faktiskt att Reinfeldt är ett ganska välkänt ansikte, oavsett om man är hora eller inte. Visst kanske de kan vara någon som är väldigt lik honom också, men de finns onekligen en del logiska samband. 1. En annan moderat döms för sexköp i samma härva. 2. Reinfeldt skiljer sig en kort tid efter tillslaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

skulle jag vara hora skulle jag väl välja namnet personen presenterat sig som att skriva in i mitt register för att inte skapa förvirring^^

Om vi utgår ifrån att han har köpt sex så vet vi ju inte ens hur han har presenterat sig, och de vore inte direkt första gången som män i högre maktpositioner varit odiskreta när de kommer till sexskandaler.

De finns fortfarande en möjlighet att han blev igenkänd, om inte av horan så kanske av hallicken. Dem vill ju gärna kunna identifiera kunderna ifall de skulle vara någon galning.

Sen undrar jag hur trovärdigt de skulle va om man utgav sig för att vara Sveriges statsminister för att dölja sin riktiga identitet, om man nu inte är väldigt lik honom förstås.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Att du tycker att en orgasm hit eller dit är värre än förberedelse för grov misshandel säger mer om dig än om mitt påstående, helt ärligt.

Nu gör ju jag inte riktigt den tolkning av järnrörssituationen som du gjort. Men här får du göra skillnad på sak och person. Sverigedemokraterna var inte riksdagsmän vid den tidpunkten. De var dessutom berusade och enligt olika källor så ska det ha funnits en hotbild eller inte. De hade dessförinnan varit normala personer, levt normala liv och haft normala jobb. Det går inte riktigt att jämföra med en statsminister som skaffar sig ett köpeknull hos en utländsk hora som förmodligen blivit tvingad att utföra sitt arbete. Det moraliska ansvaret hade varit betydligt hårdare på Reinfeldt i ett sådant fall.


   
SvaraCitera

självklart att det är påhittat.

1: hade det funnits minsta lilla tillstymmelse till bevis så hade aftonbladet varit all over detta nu.

2: ofta någon som säljer sex, eller sysslar med någon form av olaglig verksamhet, skulle ha ett "kundregister"[zzz] seriöst?


   
SvaraCitera

Ingen som också anmärkt på att han adresserade sig som "minister" i anteckningarna? Borde ju om något understryka att det rörde sig om trollande.


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

1: hade det funnits minsta lilla tillstymmelse till bevis så hade aftonbladet varit all over detta nu.

Sedan när bryr sig Aftonbladet om andra partiers "skandaler" förutom SDs?


   
SvaraCitera

Ganon:

Sedan när bryr sig Aftonbladet om andra partiers "skandaler" förutom SDs?

http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=juholt+site%3Aaftonbladet....


   
SvaraCitera