Aviseringar
Rensa alla

Freud och stenkastare


Ämnesstartare

Comhem:

Därför att vänsterterroristerna har det sämre ställt med resurser och träning än andra terrorister. Någon enstaka gång har de väl använt fullskaliga terrorbombningar mot allmänheten.

Hade jag velat hade jag nog kunnat spränga en polisstation rätt enkelt, eller iaf ha ihjäl ett par poliser. Till och med AFA lär ha råd med en dunk bensin eller två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Hade jag velat hade jag nog kunnat spränga en polisstation rätt enkelt, eller iaf ha ihjäl ett par poliser. Till och med AFA lär ha råd med en dunk bensin eller två.

Jao, de har ju använt sig av brandbomber mot restauranger tidigare. Hur som helst så räknar jag det iaf som mordförsök att kasta en gatsten mot huvudet på någon. Det är bara tur att knappt någon polis skadats allvarligt av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comhem:

Jao, de har ju använt sig av brandbomber mot restauranger tidigare. Hur som helst så räknar jag det iaf som mordförsök att kasta en gatsten mot huvudet på någon. Det är bara tur att knappt någon polis skadats allvarligt av det.

Mordförsök vettefan, men jag håller med dig fullständigt om att det under de flesta omständigheter är vidrigt att använda våld, och jag håller fullständigt med dig om att det är tur att ingen skadats allvarligt.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Sedan är ju naturligtvis även "extremism" en tolkningsfråga, så baserat på hur du definierar extremism kan ju eventuellt alla extremister vara terrorister oavsett inriktning.

Extremism är för mig när man nyttjar våld för att få fram sin politik.

asdor:

Oj, låter precis som kapitalism och liberalism...

Men för helvete, sluta visa dig som mentalt efterbliven. Hur i HELVETE får du något av dem till att bli VÅLD? Jävla troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k1337oris:

Extremism är för mig när man nyttjar våld för att få fram sin politik.

Ah. Men då är det ju en självklarhet att alla extremister är terrorister, eftersom du i princip sätter likhetstecken mellan dem.


   
SvaraCitera

k1337oris:

Men för helvete, sluta visa dig som mentalt efterbliven. Hur i HELVETE får du något av dem till att bli VÅLD? Jävla troll.

Både liberalism och kapitalism är våld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Jag tror inte att det är med mening, utan en freudiansk felkastning.

HAHA, har någon av er gått in på en tråd ni har skrivit i, glömt vad det var ni skrev, och sedan skrattat ut högt åt ert eget skämt?

Jag gjorde det nyss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Jag gjorde det nyss.

Grattis! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hezkirin:

Kullerstenar är som bekant kubiska till formen.

Du tänker på gatustenar. Kullerstenar är stenar som rundslipats av havet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snweater:

Du tänker på gatustenar. Kullerstenar är stenar som rundslipats av havet.

StenexperteN^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hezkirin:

StenexperteN^

Yez.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera