Aviseringar
Rensa alla

Fri invandring - miljöpartiet


Ämnesstartare

Måste bara fråga, Miljöpartiet står väl för fri invandring? 🙂

Eller är jag helt ute o cyklar?Glatt skålande


   
Citera

hoppas d 


   
SvaraCitera

för tror d får min röst 


   
SvaraCitera

snabbtåg är framtiden, wöööööö 


   
SvaraCitera

Hur har de tänkt nu Invandring är väl inte miljövänligt eller ? :O 


   
SvaraCitera

trist att d inte vill införa euron 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
trist att d inte vill införa euron 🙁 

vaa varför? vill du ha euro? varför? 🙁


   
SvaraCitera

surething: Miljöpartiet står väl för fri invandring?

Ja tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Ja tyvärr.

jag tänkte också lite så, hur kan de tro att en fri invandring kan fungera tillsammans med en sån välfärd som vi har idag när vi redan ser att den invandringen på 100 000 årligen kostar extremt mycket för samhället? :/


   
SvaraCitera

surething:

vaa varför? vill du ha euro? varför? 🙁

Smiiiiiiidigt som faaen. slippa tänka på att omvandla pris osv när man handlar i nåt annat euro-land eller på internationella handelssidor Glad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Smiiiiiiidigt som faaen. slippa tänka på att omvandla pris osv när man handlar i nåt annat euro-land Glad

haha usch själv tycker jag euro är jättesvårt att hålla koll på Oskyldig


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

+ ska EU någon gång bli ett land med stater, så som USA är på ett ungefär, så är detta ett steg på rätt väg!!! 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

   
SvaraCitera

surething: jag tänkte också lite så, hur kan de tro att en fri invandring kan fungera tillsammans med en sån välfärd som vi har idag när vi redan ser att den invandringen på 100 000 årligen kostar extremt mycket för samhället? :/

Det fungerar helt enkelt inte, om man inte chockhöjer skatterna och det vill nog dom flesta inte. Men Miljöpartiet är ju inte det skarpaste partiet vi har i vårat långa land.

Norge och Finland beräkar t.ex att ta emot ca 500 syrier i år vardera och Migrationsverket beräknar att vi kommer ge ut 60.000 uppehållstillstånd till syrier i år. Klart som fan att det kommer att kosta pengar som t.ex norrmännen och finnarna kommer att lägga på sjukvård och skola. Och sen gnäller folk att inget av det fungerar?

Svenskar är så förbannat korkade att jag blir gråtfärdig.


   
SvaraCitera