Aviseringar
Rensa alla

Friday I'm in looooooove


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Det är fredag och jag vet inte hur jag ska styra upp denna dag. Hade egentligen en träff med 1 person ikväll men är inte så taggad så avbokar nog (så elakt, men ibland får man göra så). Plus att jag har mycket att göra så ska nog bara überkirra allt under dagen och om jag har tid, förhoppningsvis, fortsätta göra mina fyllevlogs ikväll, WO HO. Men nu under mitt nya, fräcka nick.

DET ÄR FREDAG GRABBAR, VAD STÅR PÅ AGENDAN? 


   
Citera
Ämnesetiketter

underbaar låt.
SKA PLUGGA HELA KVÄLLEN HOPPAS JAG WÖÖ, redan gjrot lite nu, det får mig att må bra


   
SvaraCitera

Ska åka iväg på ett träningsläger om typ en timme. Har panikpackat ofc.


   
SvaraCitera

Hämta en bok jag beställt till biblioteket!
Posta en present till en ung kusin!
Kanske handla lite grejer så jag har över helgen!
Sen kan jag spela fotboll med bosnierna ikväll!
Och sen efter det jobba!


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

   
SvaraCitera

Jag sitter i skolan och: pluggar. Hmpft. Ska göra detta i någon/några timmar till.
Sen ska jag möta upp 1 person och pussa lite på den, he he he.


   
SvaraCitera
penja

ska ha tråkigt. ska plugga. ska hjälpa min syster bli redo för disco. sen plugga lite till. 

ska ha högskoleprov imorgon. 


   
SvaraCitera

har tränat seriöst hela veckan och kommer typ sabba det med att dricka Ledsen , sabbade två dagars träning igår redan typ Ledsen


   
SvaraCitera

 

FICK ONT I MAGEN AV MIN MATLÅDA UJUJUJ GråterGråterGråter


   
SvaraCitera

Samt fryser jävligt mycket ty datorslalen är ISKALL. Vill köpa kaffe men redan köpt en stor idag.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag sitter i skolan och: pluggar. Hmpft. Ska göra detta i någon/några timmar till.
Sen ska jag möta upp 1 person och pussa lite på den, he he he.

Personen jag skulle träffa skulle jag också få pussa på. Är det värt??
Ps köp kaffe!


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

24/7:

Personen jag skulle träffa skulle jag också få pussa på. Är det värt??
Ps köp kaffe!

Det är mycket värt att pussas, om man gillar personen och vill pussa på den Rodnar 

Hoppas att min personen RÅKAR ha kaffe med sig så att jag slipper köpa, men hoppas inte allt för mycket på det Ledsen Får kanske köpa lite till i så fall... Rodnar Fast kanske får upp värmen av att pussas?!


   
SvaraCitera