Aviseringar
Rensa alla

Fringe


Ämnesstartare

Var det någon som såg Fringe i torsdags? Vad tyckte ni?
Image

Fringe is a science fiction television series co-created by J. J. Abrams, Alex Kurtzman and Roberto Orci.

Fringe follows the exploits of FBI Special Agent Olivia Dunham, scientist Walter Bishop, and his son Peter as they investigate aspects of fringe science (telepathy, levitation, invisibility, reanimation, etc). All over the world, a series of apparent experiments collectively referred to as "the Pattern" are occurring for reasons unknown. Olivia, Peter, and Walter are in charge of investigating these strange events to determine their source. Connected to the Pattern is a company called Massive Dynamic, which is a leading global research company that holds the patents for a number of new and important technologies.


   
Citera
Ämnesetiketter

From the writers of TRANSFORMERS and the creator of LOST & CLOVERFIELD comes a crappy tv-show!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

putt


   
SvaraCitera

Sett några episoder (följer inte på svensk tv) och de två första episoderna var rätt nice tycker jag, fick lite early x-files-vibbar av det hela, vilket var bra. Men sedan tappade jag intresset helt, bara sådär. :/
Får försöka kolla vidare lite innan jag ger upp.


   
SvaraCitera

verkar rätt okej. såg reprisen av första avsnittet igår.


   
SvaraCitera

Läste att det är handinger följer andra personer i varje avsnitt? Så det första avsnittet handlar om hon tjejen i FBI och sen det andra antar jag handlar om demon/jesusbarnet som åt upp sjuksyster. Sen vet jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beholder:

Men sedan tappade jag intresset helt, bara sådär. :/

Har sett tre avsnitt nu och jag håller med, den är lite tråkig faktiskt. Tyckte första avsnittet var bra men sen tröttnade man. Synd. :/


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera