Aviseringar
Rensa alla

Fripass från flickvännen, vad göra?


Ämnesstartare

Ja, precis som rubriken lyder, nu har jag fått ett fripass (sex utanför förhållandet) från min flickvän. Detta kom sig av att hon gärna ville testa något nytt, jag sa att det var ok, och att hon gav mig ett fripass tillbaka som kompensation.

Jag vet att detta var ett dåligt byte för mig, men jag unnar henne detta. [rolleyes]

Frågan är vad jag gör nu?
Klart att jag är sugen på att använda detta fripasset, men jag har liksom ingen att använda det med. På internet så blir det såklart svårt, här finns många peddos och det är få tjejer som är på internet för att söka sex. [ops] (ska läggas till att jag är -97 och gärna vill träffa en tjej i min egen ålder).

Några tips? [crazy]


   
Citera

Gulliga ungar är ibland[cute]


   
SvaraCitera

Ät pizza.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, jag vet att de flesta ser ner på oss små 15-åringar, vi är ju bara barn, ellerhur? vi vet ingenting om någonting? det får ni tycka, men detta är ett resultat av ett 1,5 årigt förhållande som var på väg att gå i stupet. jag vill inte ha några sådana kommentarer nu.


   
SvaraCitera

Vad kommer ett fripass göra för nytta?


   
SvaraCitera

issebisse:

det får ni tycka, men detta är ett resultat av ett 1,5 årigt förhållande som var på väg att gå i stupet

Och då oroar du dig över hur du skall hitta någon att kunna utnyttja fripasset på[rolleyes]


   
SvaraCitera

Hur fick du tag på din tjej då?
Kanske ska köra med samma sak igen, om det inte var nån helt jäkla random grej [crazy]

Annars vettefan, tycker sånna där saker brukar aldrig ske då man vill att det ska ske och när man ger fan i det så då dyker det minsan upp tillfällen. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Casull:

tycker sånna där saker brukar aldrig ske då man vill att det ska ske och när man ger fan i det så då dyker det minsan upp tillfällen.

exakt

Casull:

Hur fick du tag på din tjej då?

går i min klass, kommer definitivt inte fråga en tjej i min klass 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Och då oroar du dig över hur du skall hitta någon att kunna utnyttja fripasset på

Ha, true 😉
Det är inte det jag menade, utan att det kändes som att du hånade att vi ens hade fripass...


   
SvaraCitera

Xisco:

Ät pizza.

kebu12:

Gulliga ungar är ibland

*korkade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

*korkade

Tack


   
SvaraCitera

issebisse:

Tack

Varsågod.


   
SvaraCitera

Strunta i det. Gör slut.


   
SvaraCitera

Casull:

Hur fick du tag på din tjej då?

"Tjena Åke, var fick du tag på din nya motorsåg?" [sad]


   
SvaraCitera

issebisse:

går i min klass, kommer definitivt inte fråga en tjej i min klass 😉

Ensamvargen:

Casull:Hur fick du tag på din tjej då?"Tjena Åke, var fick du tag på din nya motorsåg?"

Frågan var HUR, inte vart du träffde henne [crazy]
Är ju bra om man drar nytta av sin erferenhet.
Vad funkar, liksom.


   
SvaraCitera