Aviseringar
Rensa alla

frisör i sthlm


Lounge
Ämnesstartare

vart klipper ni er?

tkr detta är svårt

vill inte gå till någon salong som är för dyr. vill inte gå till någon salong där frisörerna är dryga och lyfter på ens hår och ba "ja det var ju inte lite slitet detta" (kanske därför jag är här åsna??), vill inte gå till någon som klipper och stylar det som om jag vore 50 bast.


   
Citera

Hos Affe för pensionär-pris, (95kr).

Ehh, detta är runt 35 mil från sthlm though, men finns ju tåganknytning och sådär. [wink]


   
SvaraCitera

ahmeds hårsalong vid östgötagatan.


   
SvaraCitera

åååh undrar exakt samma behöver klippa mig


   
SvaraCitera

min erfarenhet är att priset oftast står direkt i paritet till kvaliteten på klippningen. alla frisörsalonger jag varit på där det kostat typ under 300 har varit ganska oproffessionella. går hellre och betalar lite mer för att bli nöjd och mött med en proffsig attityd.


   
SvaraCitera

Lounge:

vill inte gå till någon som klipper och stylar det som om jag vore 50 bast.

HahAhahaah hatar det, händer mig jämt [sad] skitfult


   
SvaraCitera

har ännu inte hittat en enda frisör där jag känt mig helt nöjd


   
SvaraCitera

brukade klippa mig hos nån trainee på björn axén, men kostar typ 500 eller nåt nu och känns lite ovärt det när jag mest känner att jag bara behöver ta topparna och klippa upp det lite nacken 🙁 dessutom är den jättecoola judiska punkaren jag brukade klippa mig hos där inte trainee längre så kostar typ dubbelt så mycket nu </3 :'(


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

S3ON:

Hos Affe för pensionär-pris, (95kr). Ehh, detta är runt 35 mil från sthlm though, men finns ju tåganknytning och sådär.

xD

Maxwinner:

ahmeds hårsalong vid östgötagatan.

lät ju flashigt

tevepro:

min erfarenhet är att priset oftast står direkt i paritet till kvaliteten på klippningen. alla frisörsalonger jag varit på där det kostat typ under 300 har varit ganska oproffessionella. går hellre och betalar lite mer för att bli nöjd och mött med en proffsig attityd.

kanske är det så. vad har du gått till för någon för att bli nöjd då?

ainos:

HahAhahaah hatar det, händer mig jämt skitfult

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. får sådan ångest. åker hem och dränker det i hårspray och tuperar för att inte få ålderkris.

Fingerprints:

har ännu inte hittat en enda frisör där jag känt mig helt nöjd

vilken är den bästa du har varit hos då?

Nintendos BFF:

brukade klippa mig hos nån trainee på björn axén, men kostar typ 500 eller nåt nu och känns lite ovärt det när jag mest känner att jag bara behöver ta topparna och klippa upp det lite nacken 🙁 dessutom är den jättecoola judiska punkaren jag brukade klippa mig hos där inte trainee längre så kostar typ dubbelt så mycket nu </3 :'(

aaahhh.. tänkt på det där med frisörskola. men fått för mig att man får vänta länge för tid..


   
SvaraCitera

Jag ger mig inte in i diskussionen. Men den i barnmatsstaden var helt ok!


   
SvaraCitera

Var hos någon på hornsgatan i höstas. Aldrig haft så trevligt hos en frisör! Bra blev det också även om jag kanske inte gjorde världens mest avancerade grej. Minns dock inte vad det kostade men borde kommit ihåg om det var jättedyrt. Eller vad fan vet jag.


   
SvaraCitera

Lounge:

kanske är det så. vad har du gått till för någon för att bli nöjd då?

studio 81


   
SvaraCitera

klippte mig på nå ställe på söder som hette typ eleganz(haha) senast. blev nöjd och det kostade 350kr. så inte schweindyrt.


   
SvaraCitera
seasaw

blev nöjd när jag klippte mig hos hårgänget, 450 kr....... men somsagt, ska du bara klippa topparna (o ingen frilla) så borde du ta ett billigare ställe

tevepro:

studio 81

hur mkt tar de där för en klippning?


   
SvaraCitera

det ligger nära medis å har fräscha lokaler etc. bara ett fett tacky namn.


   
SvaraCitera