Aviseringar
Rensa alla

frisör i sthlm


seasaw

lite om hårgänget: http://harganget.com/


   
SvaraCitera

nån gång klippte jag mig på ett litet ställe i en småstad hos en kvinna som knappt kunde svenska. det kostade 110kr och blev riktigt bra.


   
SvaraCitera

seasaw:

hur mkt tar de där för en klippning?

500


   
SvaraCitera
höna

hahah helmers drop in i tumba är faktiskt asduktiga och det kostar
340 spänn. men det ser assunkigt ut. ligger vid bussarna!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Var hos någon på hornsgatan i höstas. Aldrig haft så trevligt hos en frisör! Bra blev det också även om jag kanske inte gjorde världens mest avancerade grej. Minns dock inte vad det kostade men borde kommit ihåg om det var jättedyrt. Eller vad fan vet jag.

alright! men horngsgatan e huge, kmr du ej ihåg namn?

tevepro:

studio 81

kollade på rejta.se och de verkar ha jättebra betyg. kanske går dit!

seasaw:

blev nöjd när jag klippte mig hos hårgänget, 450 kr....... men somsagt, ska du bara klippa topparna (o ingen frilla) så borde du ta ett billigare ställe

oki får kolla upp.. ska göra 1 frisyr har jag tänkt

glöm:

nån gång klippte jag mig på ett litet ställe i en småstad hos en kvinna som knappt kunde svenska. det kostade 110kr och blev riktigt bra.

ibland har man flax

hade en frisör som snackade engelska en gång blev galen

han ba i make it look good.. sen ba what do you think??
jag ba it's special...

höna:

hahah helmers drop in i tumba är faktiskt asduktiga och det kostar
340 spänn. men det ser assunkigt ut. ligger vid bussarna!

vore najs med så nära!! är d unga lr gamlingar som går dit? är d duktiga på RIKTIGT?


   
SvaraCitera
höna

Lounge:

vore najs med så nära!! är d unga lr gamlingar som går dit? är d duktiga på RIKTIGT?

blandat! jag tycker de var duktiga, och lyssnade verkligen på vad man sa. men å andra sidan går jag alltid på aaaasbilliga så har ingen aaaaasbra frisör att jämföra med.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

höna:

blandat! jag tycker de var duktiga, och lyssnade verkligen på vad man sa. men å andra sidan går jag alltid på aaaasbilliga så har ingen aaaaasbra frisör att jämföra med.

oki! kollade lite på rejta.se och de verkar ha fått bra omdöme.. så kanske går dit. de har drop in va?


   
SvaraCitera
höna

Lounge:

oki! kollade lite på rejta.se och de verkar ha fått bra omdöme.. så kanske går dit. de har drop in va?

naaajs och aa det har dom. vad ska du klippa för nåååt??? eller skaru ba få bort slitet


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

höna:

naaajs och aa det har dom. vad ska du klippa för nåååt??? eller skaru ba få bort slitet

typ såhär

har döpt d till d jag vill ha

kanske inte ens är page men du fattar väll!!!

Lång page snedbena inte för avtunnat inte kortare bak.png


   
SvaraCitera
höna

Lounge:

typ såhärhar döpt d till d jag vill hakanske inte ens är page men du fattar väll!!!

åå, skitfint!! kommer säkert passa dig asbrao tror jag.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

höna:

åå, skitfint!! kommer säkert passa dig asbrao tror jag.

hoppas d =)


   
SvaraCitera
seasaw

Lounge:

jag ba it's special

hahahah


   
SvaraCitera

Lounge:

alright! men horngsgatan e huge, kmr du ej ihåg namn?

Njäää men låg vid mariatorget, men det kanske också är jättestort?? Jag vet ju inget om denna jävla byn. Men kan googla lite snart. Varför jag ej kan direkt är oklart men så är det.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Njäää men låg vid mariatorget, men det kanske också är jättestort?? Jag vet ju inget om denna jävla byn. Men kan googla lite snart. Varför jag ej kan direkt är oklart men så är det.

nja inte så värst

kolla rejta.se


   
SvaraCitera

Lounge:

kolla rejta.se

kan ha hetat hair fashion men är inte helt säker. men verkar vara så. undra hur jag kom på iden att gå in där.


   
SvaraCitera