Aviseringar
Rensa alla

Fritids jobb


Ämnesstartare

Tjena mors! Jag har en till fråga om ämnet pengar. Jo det är så här att jag undrar om ni har några bra förslag på fritids jobb. Tex. Tvätta bilar, skottar snö och sånt. [crazy]


   
Citera

Eftersom du redan tar upp "skotta snö" - så tycker jag du kan köra på det. Väldigt aktuellt dessutom, gå runt i random villaområde, knacka på med en skyffel och erbjud snöskottning. Sätt upp en lapp.


   
SvaraCitera

tvätta bilar
skotta snö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Problemet med det är att där finns så många som gör det redan (jag bor i en liten by )


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

tvätta bilar
skotta snö

[love]


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Bank och Sparande


   
SvaraCitera
Åtta

DayserEyes:

Problemet med det är att där finns så många som gör det redan (jag bor i en liten by )

Erbjud en bättre tjänst till ett lägre pris.


   
SvaraCitera

klättra upp på hustak och skyffla ner snö! kräv ersättning för riskfyllt arbete också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Somsagt skottar snö går inte. Vi har möjligtvis 2000 invånare. Och kanske 20 som skottar snö.


   
SvaraCitera
Åtta

DayserEyes:

Somsagt skottar snö går inte. Vi har möjligtvis 2000 invånare. Och kanske 20 som skottar snö.

Men hur många av de tjugo erbjuder snöskottning + handjobb för bara en hundring?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi har provat skotta snö. 20 Kr timmen för 2 st sammanlagt. Och tanterna tycker fortfarande det är dyrt.


   
SvaraCitera

Men man kan väl dela ut reklam? Jag har flera kompisar som gör det. De får ganska mycket betalt faktiskt... Dock bor jag i Sthlm, och om du bor i en liten by kanske det inte finns sånna "tjänster", vad vet jag?...[rolleyes]


   
SvaraCitera

Wet t-shirt car wash!


   
SvaraCitera