Aviseringar
Rensa alla

Fritidsgård ockuperad i Lund


Ämnesstartare

Motborgare:

Matoc gjorde ju ett likadant troll en gång innan iaf.

Gjorde han? Mot vem då? varför minns inte jag sånt här. =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Gjorde han? Mot vem då? varför minns inte jag sånt här. =(

Med exakt samma bild? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

sött troll.

AFA fuck yeah! Så jävla härligt att sitta och röka crack i obebodda hus och kasta sten på polishästar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Motborgare:

Med exakt samma bild? [crazy]

På iosib?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

På iosib?

Ja. Nån har gjort ett troll med den bilden innan och skrivit lika efterblivet som Matoc gör i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Motborgare:

Ja. Nån har gjort ett troll med den bilden innan och skrivit lika efterblivet som Matoc gör i alla fall.

jo det har jag u märkt att någon gjort, trodde att det var samma snubbe. Hette inte den också 'rödingen'?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

jo det har jag u märkt att någon gjort, trodde att det var samma snubbe. Hette inte den också 'rödingen'?

Möjligt. Tror att både denna och den var Matoc. Känns som att det bör vara någon på samma misslyckad-skala.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Motborgare:

Ja. Nån har gjort ett troll med den bilden innan och skrivit lika efterblivet som Matoc gör i alla fall.

höh? det har jag inte märkt. antar att jag inte hade märkt den här heller ifall det inte vore för chickfactor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamrater, ska vi mötas och gräva upp lite sten? Vi kan behöva det till nästa ockupationsfest, vi måste ju visa fascistsnutarna vart skåpet skall stå, och deras jävla hästar också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

antar att jag inte hade märkt den här heller ifall det inte vore för chickfactor.

första gången jag såg den och vad den hade skrivit så trodde jag det var du. undrade om du hade slagit i huvudet och blivit en annan människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

höh? det har jag inte märkt. antar att jag inte hade märkt den här heller ifall det inte vore för chickfactor.

[crazy]

iosib:

jag var i stan idag, han blev häktad tills vidare. nästa förhandling är om två veckor.

Fan, inte bra. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamrater vad är det som har hänt med våran kamrat röd? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

vi raderar det nu.

Går ej. Vi får anmäla inläggen istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Motborgare:

Går ej. Vi får anmäla inläggen istället.

har gjort det nu.


   
SvaraCitera

stockholm är bättre 🙂


   
SvaraCitera