Aviseringar
Rensa alla

Fröken Lina


Ämnesstartare

3, 2, 1 och där var provtiden slut.

Vår smällfeta plugghäst med finnar som tillochmed nådde hans glasögon fick naturligtvis MVG, några lite tanigare glasögonormar fick VG, de som fick G blev överlyckliga medan andra blev besvikna medan jag var en av de som fick IG.

Då var det slut för idag då, min lärare Lina sa att hon ville snacka med mig. Den bruden var en riktig MILF, inget snack om saken, blond, slank solbränd och knappt 25 år var hon. Dessutom hade hon två ungar och vad jag visste hade hon det tufft med sin man nu.

-Ännu ett IG?
-Ja fröken, jag får ju så fullt upp med min styrketräning att jag aldrig hinner eller orkar plugga.
-Mmm, syns på dig sa hon med en sexig röst.
-Ehehehehe....
-Kom hem till mig imorgon kväll, min man och mina ungar reser bort då, kom över vid åttatiden så ska vi se vad som kan behövas för att höja dina betyg.

Jag trodde inte det var sant, den sexigaste kvinnan på skolan ville träffa MIG!! Fast så var det ju bara betygen tänkte jag sen och lät fantasin gitta.

Hela nästa dag i skolan svettades jag där i klassrummet medan fröken Lina log lite snabbt åt mig när ingen såg, jag blev helt röd i ansiktet och fick stånd till sist.

När jag kom hem var det bara att sticka iväg och gymma, duscha, åka hem, byta om till mina schysstaste kläder och sen åka hem till min sexiga lärarinna.

Klockan var nu 20.00 och där gick jag på Östermalm och hittade utan större svårigheter adressen där hon bodde.

Jag ringde på hos henne och även hon var uppklädd i en lång röd klänning, bakom henne såg man hela hennes extremt sexiga, solbrända rygg och sen såg man att hon inte hade nån BH på sig.

-Kom in kom in, sa hon återigen med den där sexiga lugna rösten.

Jag tog ett djupt andetag och försökte hålla mig lugn, även om jag fick stånd bara av att titta på hennes slimmade fina kropp.

Vi gick till vardagsrummet där hon hade hällt upp två vinglas, vi skålade och drack sen frågade jag:

-Så hur skulle vi göra med mina betyg då?
-Du ska få ditt omprov här och nu
-VA?! skrek jag till helt förvånad, men Lina bara skrattade och sa snart med lugn röst igen som blev tystare och tystare:
-Jag menar ett mer...muntligt prov

Och det kunde man ta som bokstavligt, för snart började vi hångla för fullt.

-Mmmm, ta mig till sovrummet din sexiga fan.

Eftersom Lina var mycket kortare och lättare än mig trots att hon var lite äldre var det en bagatell att bära henne till sitt och hennes mans sovrum, där fortsatte hånglet i deras säng och det dröjde inte länge innan hon låg på mage i bara string och jag bara hade mina kalsonger på mig, hon sa:

-Gör vad du vill med mig.

Jag smekte hennes rygg och tog av hennes trosor och smekte sen hennes fasta och solbrända rumpa.

-Fy fan vilken sexig röv, sa jag och smiskade henne så hon riktigt flög upp.

Jag tog av mig mina kalsonger och visade min stora ådriga kuk för henne.

-Sug! beordrade jag henne.

Sagt och gjort fattade Lina ett fast grepp om kuken som nu vart ännu styvare och började suga.

-Åhh, åhhhhh fyfan vad bra du är Lina!!! AHHHH!!!!!
-Vilken härligt god kuk du har, hörde jag henne säga fastän hon hade den i munnen, hon började slicka runt ollonet ett tag innan hon förde ner den i halsen.

Efter avsugningen la hon sig på rygg och öppnade sin lilla lilla, ansade fitta och sa:

-Knulla mig, snälla.

Först slickade jag henne ett tag och hon stönade som fan, hon njöt verkligen och jag körde sen upp fingret där och nu var den riktigt våt.
Jag körde in kuken och Lina skrek:

-ÅHHH!!! AHHHH!!! PRECIS DÄR!!! MMMM!!!!! FY FAN VAD BRA DU ÄR!! DU ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN MIN MAN!!!!
-AHHH!!! DIN FITTA ÄR SÅ VÅT!!! DEN ÄR SÅ JÄVLA PERFEKT!!!! ÅHHH LINA!!! NU KOMMER JAG!!!!

Då stannade jag upp och höll tillbaka satsen, Lina satte sig upp och började smeka min mage ett tag.

-Jävlar vilka magrutor, mycket bättre än min man, sa hon och tittade upp mot mig och log.
-Det är för din skull, sa jag med en lugn och tyst röst, sen log jag.
-Ta min oskuld i röven, sa Lina och ställde sig på alla fyra.

Jag smekte hennes fasta solbrända rumpa innan jag körde in min kuk där, det var tugnt men jag lyckades snart ta mig in och hon började nästan gråta av njutning.

-Hårdare!! Hårdare!! HÅRDARE!!! vrålade hon -DU ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN MIN MAN!!!
-Åhh fyfan! FYFAN VAD SEXIG DU ÄR LINA!!! Fan vad jag drömt om det här, sa jag helt andfådd medan jag trängde in i henne så hårt jag kunde.

Snart satte sig Lina på knä mitt emot mig och jag la kuken mellan hennes stora fasta och solbrända bröst och började knulla dom så att säga.

-Nu kommer jag! NU KOMMER JAG!!!
-JAAAAAA!!! vrålade Lina och fick satsen i ansiktet, efteråt hånglade vi och hon slickade i sig så mycket sperma hon nådde.

Vi la oss ner igen, hon smekte min pung och jag hennes mage och vi bara stirrade i taket innan vi tittade på varandra och hon sa:

-Fy fan vad bra du är, du får MVG nu, du är fan så mycket bättre än min man förresten.

Jag bara log och petade lite i hennes fitta, då plötsligt hördes fotsteg och en röst som sa:

-Ok, ungjävlar om ni bara ska gnälla skiter vi väl i att resa bort.

Jag hann inte reagera föränn hennes man och barn kom in i rummet och såg oss båda ligga nakna bredvid varann!

Slut..........................................?


   
Citera
Ämnesstartare

omg...

asså om det är han som ska förtjäna ett mvg ska han väll göra det hon säger till han?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

avbitenlakrispastil:

omg...

asså om det är han som ska förtjäna ett mvg ska han väll göra det hon säger till han?

ja hurså?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tojjen:

ja hurså?

tojjen:

-Gör vad du vill med mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jomen det var ju i sexuellt syfte[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tojjen:

Jag tog av mig mina kalsonger och visade min stora ådriga kuk för henne.

-Sug! beordrade jag henne.

tojjen:

-ÅHHH!!! AHHHH!!! PRECIS DÄR!!! MMMM!!!!! FY FAN VAD BRA DU ÄR!! DU ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN MIN MAN!!!!
-AHHH!!! DIN FITTA ÄR SÅ VÅT!!! DEN ÄR SÅ JÄVLA PERFEKT!!!! ÅHHH LINA!!! NU KOMMER JAG!!!!

HAHAHAHAH va får du allt ifrån människa [bigsmile] jävla rolig va den iallfall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

estranged_:

HAHAHAHAH va får du allt ifrån människa jävla rolig va den iallfall!

dög det inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tojjen:

dög det inte?

haha jo klart , lite överdriven bara [bigsmile]
fortsätt att skriva , du har en gåva[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

estranged_:

haha jo klart , lite överdriven bara
fortsätt att skriva , du har en gåva

vadå överdriven? räcker den inte för att bli kåt eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tojjen:

-ÅHHH!!! AHHHH!!! PRECIS DÄR!!! MMMM!!!!! FY FAN VAD BRA DU ÄR!! DU ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN MIN MAN!!!!
-AHHH!!! DIN FITTA ÄR SÅ VÅT!!! DEN ÄR SÅ JÄVLA PERFEKT!!!! ÅHHH LINA!!! NU KOMMER JAG!!!!

tyckte detta va jävligt överdrivet hahaha man skrattar åt de man blir inte kåt [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

estranged_:

tyckte detta va jävligt överdrivet hahaha man skrattar åt de man blir inte kåt

Vad var felet? Du får ju föreställa dig att dom ''vrålar lugnt'' ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tojjen:

medan jag var en av de som fick IG.

Åhh sopa!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grbpm4ta:

Åhh sopa!

Mm huvudrollen var ganska intelligensbefriad


   
SvaraCitera

pörr


   
SvaraCitera