Aviseringar
Rensa alla

Fruktar inför morgondagen


Åtta
Ämnesstartare

Jag har min första körlektion imorgon. Det känns enormt läskigt. Min körlärare heter Sten. Det låter som att han är 63 och hatar alla - speciellt unga och invandrare.

Vad har jag att vänta mig? Kommer han att börja skrika åt mig bara för att jag saktar in för tidigt inför en kurva? Kommer han att kritisera mig för att jag inte kan redogöra för hur en korrekt säkerhetskontroll ser ut? Kommer han att slå mig varje gång vi passerar ett vägmärke som jag inte känner till?

Blir det inte sjukt stelt när två människor i helt olika åldrar tvingas spendera 50 minuter i en bil tillsammans? [cry]


   
Citera

Har bara dåliga erfarenheter av Stenar. Dom brukar vara ungefär såhär:

Åtta:

är 63 och hatar alla - speciellt unga och invandrare.


   
SvaraCitera

Beror på om du har kört innan. Om inte, då blir det att lalla runt på en parkering, vanligtvis.

Annrs brukar de vara rätt sköna. en gång när jag körde med min så stod vi vid ett övergångsställe. Det går förbi en man och en kvinna, hållandes hand. Kvinnan var riktigt stor medan mannen var rätt spinkig, läraren skrockar och säger: Det är jävla mycket att sätta på, där du![rolleyes]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Åtta:

Sten. Det låter som att han är 63

Min morfar heter Sten, och är över 65 och snäll, fast han bryter på Finlandssvenska och retas lite då och då![cute]


   
SvaraCitera

det löser sig nog


   
SvaraCitera

Hur vet du allt det där om sten? Låter som skvaller och påhitt av andra bara. Lär känna honom själv så får du se.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

sculptura:

Hur vet du allt det där om sten?

Han heter Sten. Hur många gemytliga snubbar känner du som heter Sten?

passaro:

Beror på om du har kört innan.

Jo, det har jag. Men jag är ju på intet sätt trafiksäker.


   
SvaraCitera

Låt honom inte dra in dig på villospår bara[sad]


   
SvaraCitera

Åtta:

Han heter Sten. Hur många gemytliga snubbar känner du som heter Sten?

Känner ingen sten. Men han har mycket att leva upp till med det namnet. Ha förståelse för sten.


   
SvaraCitera

Åtta:

Han heter Sten. Hur många gemytliga snubbar känner du som heter Sten?

Jag känner bara en Sten. Han är en väldigt trevlig präst som brukar sitta i en röd sportbil och köra alldeles för fort på småvägarna


   
SvaraCitera

Min bilskolelärare har varit:

Överste i marinen
Instruktör i Polishögskolan
Ambulansförare
Rektor
Pilot

+ Konservativ/sund. Det äger.


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag har min första körlektion imorgon

Åååh! JAG MED! [bigsmile]


   
SvaraCitera

The Weapons Dude:

Min bilskolelärare har varit:

Överste i marinen
Instruktör i Polishögskolan
Ambulansförare
Rektor
Pilot

+ Konservativ/sund. Det äger.

Mytoman också, kanske...


   
SvaraCitera

standby:

Mytoman också, kanske...

Nej, han är jävligt skarp i huvudet. Kan man bli överste kan man bli mycket.


   
SvaraCitera

Åtta:

Hur många gemytliga snubbar känner du som heter Sten?

Har ingen erfarenhet av körlektioner men min pappa heter Sten och han är jäkligt trevlig. Förutom när han är arg. Akta dig för att reta upp Sten.


   
SvaraCitera