Aviseringar
Rensa alla

Fryser typ ihjäl


Ämnesstartare

brrrrrrrrrrrrrrrrr ska bege mig ut i kyulan nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN VAAAA? jag hatar sommaren. Blir nästintill psykisk sjuk av dendär jävla värmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aså hur kan man liksom bli så förvånad varje år över kylan?? sverige består liksom 75% av kyla eller regn varje år OM INTE mer..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det ska snöa imorgon [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaa då får jag äntligen använda min vinterjacka o slippa frysa i en sån där höstjacka som inte duger ändååå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommit på att jag bryr mig inte alls om vädret ute. det som stör mig är att när det är kallt ute, är det iskallt inne och när det var varmt ute så dog man av hetta inne. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

råkade somna med öppet fönster dör nu [sad]

ryser av bara tanken [sad]


   
SvaraCitera

vill tillbaka till indonesien


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GAIA:

kommit på att jag bryr mig inte alls om vädret ute. det som stör mig är att när det är kallt ute, är det iskallt inne och när det var varmt ute så dog man av hetta inne. [mad]

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GAIA:

kommit på att jag bryr mig inte alls om vädret ute. det som stör mig är att när det är kallt ute, är det iskallt inne och när det var varmt ute så dog man av hetta inne. [mad]

mm, men lagom värme är bäst, inte sån där jobbig hetta


   
SvaraCitera

Tycker om när det är kallt:)


   
SvaraCitera

Ett hett (hehe) tips är att lägga sig i sängen och blåsa varmluft med hårtork under täcket. Då blir det varmt och skönt. Det har jag gjort sedan jag var liten och det har bara börjat brinna en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sinnessjukdom:

Ett hett (hehe) tips är att lägga sig i sängen och blåsa varmluft med hårtork under täcket. Då blir det varmt och skönt. Det har jag gjort sedan jag var liten och det har bara börjat brinna en gång.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swinglifeaway:

ryser av bara tanken [sad]

ska inte göra om det inatt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

xD

[sad]

swinglifeaway:

mm, men lagom värme är bäst, inte sån där jobbig hetta

lagomt är bäst, ja! 😀


   
SvaraCitera