Aviseringar
Rensa alla

fryser vid orgasm?


Ämnesstartare

Hej!
Jo eftersom min kille inte vill gå till ungdomsmottagningen så frågar jag här. Kanske finns någon som har något liknande [shake]
Så här är det. Min kille börjar frysa varje gång efter vi har haft sex. alltså när han kommer.. Han beskriver det som att duscha i varm vatten och sen gå ut ur duschen och in i ett kallt rum.. det är ganska kallt .__. Sen efter typ 1 minut blir det jätte varmt. Han Får det bara under tiden som man har sex och inte när han onanerar eller när han får oralsex. Han börjar även frysa fast vi står i duschenm i varmvatten och har sex.. Varför blir det så? är det någon annan som har något liknande?[tard]


   
Citera

Jag skulle gissa på att det sitter psykiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Jag skulle gissa på att det sitter psykiskt.

men jag menar. ingen annan jag känner har det .__. Psykiskt vad menar du då? :S


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

är det någon annan som har något liknande?

jag brukar ha liknande det där i duschen att det blir kallt när man går ur, men inte det andra [tard] kanske är en ny typ av synestesi


   
SvaraCitera

variabel:

jag brukar ha liknande det där i duschen att det blir kallt när man går ur

Det delar nog alla varmblodiga kreatur med dig.

HJÄLP. vilka smileys använder man på UM... har glömt [sad]

[tard]


   
SvaraCitera

Mysigt


   
SvaraCitera

Skulle först gissat på att han blir svetting när han har sex och sedan när han slutar så blir han kall pga det men sedan läste jag om duschen och är inte säker längre.


   
SvaraCitera

Antagligen så ryser han till, eller ngt. Säkert inget farligt iaf.


   
SvaraCitera

Är det ett problem eller? Han ryser antagligen, har hört att det ilar när killar kommer.


   
SvaraCitera

Fryser sällan när jag går ut ur duschen, ångar ju i hela badrummet. Men när jag duschar på andra ställen så kanske det händer. Minns ej. Hände ej på badhuset i förrgår iaf.


   
SvaraCitera

Kan också ha något att göra med vart blodet är koncentrerat. Ungefär som att man ibland kan frysa efter att man ätit för att blodet koncentrerar sig till magen [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Skulle först gissat på att han blir svetting när han har sex

njaa även när jag rider han då han bara få ligga och slappa så fryser han ._.

BLODÅDRA:

Är det ett problem eller?

Njeeä.. det är det inte.. men han tycker det är lite jobbigt för han måste kura in sig i täcke och en massa filtar xD

Miceparade:

Kan också ha något att göra med vart blodet är koncentrerat. Ungefär som att man ibland kan frysa efter att man ätit för att blodet koncentrerar sig till magen [surprised]

Hade jag ingen aning om .___.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PrickiigStrumpa:

Sen efter typ 1 minut blir det jätte varmt. Han Får det bara under tiden som man har sex och inte när han onanerar eller när han får oralsex. Han börjar även frysa fast vi står i duschenm i varmvatten och har sex.. Varför blir det så? är det någon annan som har något liknande?

Skulle gissa på att grabben bara får rysningar av att ha sex, kan ha med att man är nervös elr bara pirrigt.

jag brukar dock koka vid sexx, kunde önska att jag var mer kallare som han[smile]


   
SvaraCitera