Aviseringar
Rensa alla

Fryshuset på UM


Ämnesstartare

Idag har jag varit på olika föreläsningar som Fryshuset hade i min stad för att inspirera oss som arbetar med ungdomar 🙂 intressant o framkallande av sjukdom (blev lite sjuk inatt men gick ändå).

Sista föreläsningen handlade om Internet.. och vilken sida hade de mest bilder ifrån? Jo självklart UM [bigsmile]

Några kära namn som dök upp var självklart min alldeles egne DeathOrGlory [love] o allas våran egne käre lille Nevon [cute]

Jag hade stor lust att säga: min favvosida på nätet [wink] men blev inget av det [blush]

Dags för mig att bli en nätvandrare den närmaste framtiden tycker jag [wink]


   
Citera
Ämnesstartare

DPope:

Några kära namn som dök upp var självklart min alldeles egne DeathOrGlory [love] o allas våran egne käre lille Nevon [cute]

Wooow. Vadå? Såg man oss på bilderna eller nämndes våra namn? Vad sades egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Far DeathOrGlory och hans son Nevon ownz the internetz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Wooow. Vadå? Såg man oss på bilderna eller nämndes våra namn? Vad sades egentligen?

man såg ett inlägg du skrivit om att du hade en tjejkompis som blivit misshandlad o ville ha hjälp med vad du skulle göra.
de sa bara att de har nätvandrare där o hur de arbetar

DeathOrGlory:

Far DeathOrGlory och hans son Nevon ownz the internetz

hade vart lite pinigt om de tog med ett av mina gamla Knarko-inlägg ju [crazy] vet icke om man vågat erkänna att det var man sj då 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

man såg ett inlägg du skrivit om att du hade en tjejkompis som blivit misshandlad o ville ha hjälp med vad du skulle göra.

Lols, fett gammalt. Men jaha, det var ju spännande. Det hade ju dock varit coolare om de hade tagit några mindre seriösa inlägg, där jag uttrycker hat mot random folkgrupp. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

hade vart lite pinigt om de tog med ett av mina gamla Knarko-inlägg ju [crazy] vet icke om man vågat erkänna att det var man sj då 😉

Haha ja!

Nevon:

där jag uttrycker hat mot random folkgrupp. [blush]

Eller typ alla judeskämt och nazistskämt. Även bilden där vi heilar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Det hade ju dock varit coolare om de hade tagit några mindre seriösa inlägg, där jag uttrycker hat mot random folkgrupp.

haha kanske men gamlingarna jag var med i det rummet när hon föreläste skulle inte fatta att de var oseriöst XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

gamlingarna jag var med i det rummet när hon föreläste skulle inte fatta att de var oseriöst XD

Precis. Hade de fattat att det var oseriöst så hade det ju inte varit roligt. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Precis. Hade de fattat att det var oseriöst så hade det ju inte varit roligt.

haha fryshuset valde inlägg med själ i sig.. o de va själ i ditt inlägg 😉 hur har det gått för den tjejen btw?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

hur har det gått för den tjejen btw?

Ingen aning. Vi har sagt upp bekantskapen. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Ingen aning. Vi har sagt upp bekantskapen.

[n] [sad] tråkigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var jag med?

Jag vill vara med!

Jag får aldrig vara med [cry].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Var jag med?

nej [badgrin]

Klorofyl:

Jag vill vara med!

Jag får aldrig vara med .

du är för söt för det [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

du är för söt för det [blush]

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

[cry]

don't cry [sad] jag är oxå för söt för det [cute]


   
SvaraCitera