Aviseringar
Rensa alla

Frysta bullar


Ämnesstartare

Jag stoppar in 2 bullar i micron på max, kollar till dom var 10 sekund, dom är iskalla, sen helt plötsligt när dom varit i micron i nästan 2minuter (jag kollade till för 10sec sen, fortfarande kalla) så börjar hela jävla skit ryka så jag tog ut dom, nu är dom stenhårda [mad]


   
Citera

det låter som jag när jag försöker göra ngt i köket övh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

det låter som jag när jag försöker göra ngt i köket övh

Jag brukar klara mig ganska bra i köket så länge jag håller mig till sånt jag vet hur jag ska laga, men den där jävla micron är ute efter mig [mad] brödrosten också


   
SvaraCitera

man kan ju äta dom frysta, brukar iaf jag göra ibland[blush]


   
SvaraCitera

därför fryser man dom inte


   
SvaraCitera

Dålig du är, bröd och sådant brukar bli varmt på typ 15 sekunder. Du var säkert bara för dum för att förstå skillnaden mellan iskall och jättevarm. [smile]

Bättre lycka nästa gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

därför fryser man dom inte

Men då blir dom ju dåliga om man har många


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Dålig du är, bröd och sådant brukar bli varmt på typ 15 sekunder. Du var säkert bara för dum för att förstå skillnaden mellan iskall och jättevarm. [smile]

Bättre lycka nästa gång.

men jag kollade typ var tionde sekund som sagt [cry] Jag vet mycket väl att bröd blir färdigt väldigt snabbt i micron men det var fryst, och den var skit kall och hård jätte länge


   
SvaraCitera

Speltidning:

Men då blir dom ju dåliga om man har många

då får man äta fler eller göra färre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

då får man äta fler eller göra färre

Inte jag som bakade dom (Jag kan inte ens) och jag åt runt 10 den dagen, allt och allas fel förutom mitt!


   
SvaraCitera

Speltidning:

men jag kollade typ var tionde sekund som sagt [cry] Jag vet mycket väl att bröd blir färdigt väldigt snabbt i micron men det var fryst, och den var skit kall och hård jätte länge

Oväntad:

Du var säkert bara för dum för att förstå skillnaden mellan iskall och jättevarm. [smile]

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Du var säkert bara för dum för att förstå skillnaden mellan iskall och jättevarm. [smile]

Speltidning:

allt och allas fel förutom mitt!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera