Forumet - fuck!!

fuck!!

123 0 23

Spana också in:

Unexpected:

[cry] jag mår så dåligt när jag tänker på världens orättvisor

Mm det är inte rätt. [sad] Men undra om de verkligen skulle vilja gå på Metallica?
Deras gatumusik med hemmagjorda instrument verkar hjärtligare på något sätt.

edroon:

Om du är seriös så är du en god människa[y]

Jag är mestadels seriös. [smile] Det är orättvist och det var bra att coffz var nöjd ändå.
Men just "barnen i Somalia" har blivit lite komiskt klyschig...
Unexpected:

Klart dom vill gå på Metallica, man uppskattar aldrig riktigt vad man själv har ju. Jag vill gärna dansa med afrikaner på gatan dock [party]

Jag såg på TV när Robert Broberg åkte runt i Afrika... Han bara började spela med folk på gatan. De kunde inte varandras språk men de skapade fiiin musik tillsammans. Grymt!

edroon:

Bli aldrig för glad för det du får och aldrig för ledsen för det du förlorar.

[y]
Uppdaterar med att jag nu lagt beslag på 4 biljetter som släpptes imorse till vanligt pris;D vette fan hur jag lyckades få 4 då det stod max 2 per person, men jag kom in direkt och kunde köpa 2 till direkt efter :D Nästan så jag vill skicka lite pengar till barnen i somalia som ett tack typ^^
coffz:

Fick inga Biljetter till Metallica trots att jag gick upp 3 h innan släppet, datorn strulade i kön så jag fick börja om, kom in på sidan 1 h efter släppet och då hade dom sålt ut globen X2. Tur att jag har biljetter till In flames och slipknot iaf..

köpte du dem för ticnet?