Aviseringar
Rensa alla

fuck studenten


Ämnesstartare

Jag fick en ölburk kastad framför mig härom dagen av en firande student på ett flak. Men men, i detta fall får vi skylla på individen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Tager studenten imorgon.

Skulle tagit studenten med dig imorgon. Men jag är för häftig för det. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår ej vad som är grejen med studenten. Vad firar man? Arbetslösheten eller dom fortsatta studierna?


   
SvaraCitera

aristoteles:

Vad firar man?

I dagens curling samhälle är det inte bara rationellt, utan även norm, att fira mediokra bedrifter på ett oproportionellt storslaget sätt. Studentfirandet är en relik från när det faktiskt innebar något att klara av gymnasiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

I dagens curling samhälle är det inte bara rationellt, utan även norm, att fira mediokra bedrifter på ett oproportionellt storslaget sätt. Studentfirandet är en relik från när det faktiskt innebar något att klara av gymnasiet.

Vi vet.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

utbilding? heter väl linje. jag ska gå barn & fritid iaf

ah, jag menade linje.. Har hört att Barn/fritid är en skön linje att gå i så du väljer nog rätt i att välja den linjen.

Men det är vågat och modigt av dig att börja gymnasiet tycker jag, de flesta som är lite äldre brukar ofta fega ur och tycka synd om sig själva va, de skiter gärna i skolan och tar upp det senare via komvux lr dylikt. Men så ska man inte tänka. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duke:

Jag hatar studenter. Springer omkring på stan och blåser i sina vidriga visselpipor och stoppar upp trafiken med sina jävla lastbilar och tutar i sina vidriga jävla tutor och spelar dunka-dunka på högsta volym. Avlid, säger jag bara!

ja sjukt störande!

aristoteles:

Förstår ej vad som är grejen med studenten. Vad firar man? Arbetslösheten eller dom fortsatta studierna?

haha. aldrig heller fattat det. varför fira? antingen blir det mer skola eller jobb på macdonalds. skitkkul!

Mkenzie:

ah, jag menade linje.. Har hört att Barn/fritid är en skön linje att gå i så du väljer nog rätt i att välja den linjen.

ja den ska vara soft säger många. får hoppas på det. dock så tänker jag inte direkt jobba med banr i framtiden. var mellan dne och samhäll och samhäll har mycket plugg

Mkenzie:

Men det är vågat och modigt av dig att börja gymnasiet tycker jag, de flesta som är lite äldre brukar ofta fega ur och tycka synd om sig själva va, de skiter gärna i skolan och tar upp det senare via komvux lr dylikt. Men så ska man inte tänka.

nej det är inte särkslit bra tänkande men är lite läskigt att börja. alla kommer ju vara mycket yngre än mig. hoppas inte det är för stor skilland på oss så jag blir ensam


   
SvaraCitera

patrick bateman:

ja den ska vara soft säger många. får hoppas på det. dock så tänker jag inte direkt jobba med banr i framtiden. var mellan dne och samhäll och samhäll har mycket plugg

mm, det finns ju andra möjligheter såklart, bara för att du går den linjen behöver du inte jobba som förskolelärare lr dylikt, Jag själv kommer gå Ekonomiprogrammet. Jag vill gå en pluggig linje och jag valde denna eftersom att den inte existerar ännu så det ska bli skönt att bli förstaårselev och slippa se 3:orna på samma linje.

patrick bateman:

nej det är inte särkslit bra tänkande men är lite läskigt att börja. alla kommer ju vara mycket yngre än mig. hoppas inte det är för stor skilland på oss så jag blir ensam

Jag håller med dig, det känns lite fel ändå.. man är rädd för att folk ska uppfatta en som retard [rolleyes], Men av det jag har hört så är det alltid någon/några som är några år äldre än resterande folket.. så det är inte mycket folk som bryr sig om det. Man för försöka smälta in helt enkelt. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde detta skulle vara gnällande om att folk som tar studenten är högljudda och jobbiga. Är glad att så inte var fallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mkenzie:

mm, det finns ju andra möjligheter såklart, bara för att du går den linjen behöver du inte jobba som förskolelärare lr dylikt, Jag själv kommer gå Ekonomiprogrammet. Jag vill gå en pluggig linje och jag valde denna eftersom att den inte e

nej det är klart. man kan allt hitta på andra grejer att göra efteråt. haha vad jobbigt med en pluggig linje men det blir säkert bra.

Mkenzie:

Jag håller med dig, det känns lite fel ändå.. man är rädd för att folk ska uppfatta en som retard , Men av det jag har hört så är det alltid någon/några som är några år äldre än resterande folket.. så det är inte mycket folk som bryr sig om det. Man för försöka smälta in helt enkelt.

haha ja känns lite konstigt. nej är nog inte så stor skiland och brukar finns några som är nåt år äldre, är inte så ovanligt. så länge man inte är 190 lång och väger 100 kg och har massa skägg så tror jag inte folk tänker på nån är äldre.

mediakatt:

Trodde detta skulle vara gnällande om att folk som tar studenten är högljudda och jobbiga. Är glad att så inte var fallet.

varsågod [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad folk ska vara bittra då. Studenten är en rolig grej.

OBS: Det var ingen pik mot dig, utan folk i allmänhet.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha ja känns lite konstigt. nej är nog inte så stor skiland och brukar finns några som är nåt år äldre, är inte så ovanligt. så länge man inte är 190 lång och väger 100 kg och har massa skägg så tror jag inte folk tänker på nån är äldre.

haha precis va, jag har en känsla av att det kommer att gå bra för oss båda så länge vi litar på det vi går igenom och är sociala. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Vad folk ska vara bittra då. Studenten är en rolig grej.

OBS: Det var ingen pik mot dig, utan folk i allmänhet.

lugnt tar inte illa upp

jag tycker studneten är en dum grej och jag tänker inte fira och slösa kläder på dumma kläder för en dag. fuck that

Mkenzie:

haha precis va, jag har en känsla av att det kommer att gå bra för oss båda så länge vi litar på det vi går igenom och är sociala.

haha ja får hoppas på det. haha ja så länge man är social brukar det gå bra men annars går allt åt helvete


   
SvaraCitera

patrick bateman:

utbilding? heter väl linje

Nä, det var längesen. Numera heter det program.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag tycker studneten är en dum grej och jag tänker inte fira och slösa kläder på dumma kläder för en dag. fuck that

Okej. Tråkigt att du känner så.


   
SvaraCitera