Aviseringar
Rensa alla

FUCK ungdomsmottagningen gör såhär istället!


talrik:

fett hemskt att något dödligt kan komma ur en sådan vacker sak som sex...

eller nåt så vackert som en morfinspruta[love]


   
SvaraCitera

talrik:

gratis med tester för könssjukdomar. går under smittsskydslagen lr nått.[y][y]

Ah, okej. Men är fortfarande oftas pisssvårt att få tid på en vårdcentral. Iaf här i sthlm.


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

bor i sthlm.. bor dock i en förort. ringer in på morronen klockan 8 sen ringer de upp.. får oftast tid runt 1 eller 2 samma dag.[y]


   
SvaraCitera

talrik:

fett hemskt att något dödligt kan komma ur en sådan vacker sak som sex...

Otuckt är inte vackert. [no-no]
Om man väntar på den rätta, väntar tills efter äktenskapet, båda är oskulder osv, då är det inte så stor risk för könsjukdomar och skräp. [y]


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Otuckt är inte vackert. [no-no]
Om man väntar på den rätta, väntar tills efter äktenskapet, båda är oskulder osv, då är det inte så stor risk för könsjukdomar och skräp. [y]

kör hårt. dö en dag innan äktenskapet. dö oskuld. dö utan att ha levt ut din fulla potential.


   
SvaraCitera

talrik:

kör hårt. dö en dag innan äktenskapet. dö oskuld. dö utan att ha levt ut din fulla potential.

Sex är ju bara snuskigt och äckligt endå. [sad] Lika bra att vara oskuld hela livet som Jesus, präster, munkar, påvar och sånna coola typer. 🙁


   
SvaraCitera

HappyEnd:

haha, okej.
Men man brukar inte få nedlåtande kommentarer på ungdomsmottagningen..

Jo, det får man visst.

Jag skulle testa mig för klamydia. Och kärringen ba:

-För att du har haft oskyddat eller?
- Ja, svarade jag
- Men du vet att du kan bli gravid också, eller det kanske du inte visste?

Det var nedlåtande!


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

nessah:

Det var nedlåtande!

fett kefft jag vet... -.-

SaltaKätzchen:

Sex är ju bara snuskigt och äckligt endå. [sad] Lika bra att vara oskuld hela livet som Jesus, präster, munkar, påvar och sånna coola typer. 🙁

dude hoppas du driver.. herregud, om du nu e så äckligt kristen, consider this; om gud skapade dig med möjligheten att ha d feeeett skönt. varför inte ha d skönt? ta en spliff, ha sex och ät en jävla massa godis!


   
SvaraCitera

Synd att du är fejk då. [blush]


   
SvaraCitera

Går alltid till sjukan när jag ska göra nåt i stället mkt snabbare o effektivare


   
SvaraCitera

Där jag bor kan man testa sig på drop-in-tider, så man slipper vänta. Och här är de jättetrevliga dessutom : ).


   
SvaraCitera

talrik:

om gud skapade dig med möjligheten att ha d feeeett skönt. varför inte ha d skönt?

För att otukt är emot Guds vilja och är en allvarlig synd.
Och det sjätte budordet är ju, -"Du skall inte begå äktenskapsbrott."
,och att ha sex utanför äktenskapet är väll ett brott mot äktenskapets regler och grejor, typ. 🙁
Och människor är dumma och kan bli frestade av det som är ont ju. 🙁


   
SvaraCitera

Eller så beställer man klamydiatest gratis på nätet istället.
Klamydia.se
[bigcheers]
BAM!


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Lika bra att vara oskuld hela livet som Jesus,

men enligt vissa fakta låg jesus med prostituerade ett flertal gånger... jag tror Gud förlåter.

Dold text: och nej, jag har inte källa. min mor lyssnar på en enorm mängd hörböcker med historisk inrikning. har hört i minst sju av dem att Jesus hade sex, både med "vanliga" och prostituerade. och nej, böckerna var inte skönlitterära.
[party]


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

men enligt vissa fakta låg jesus med prostituerade ett flertal gånger...

Nä, Jesus skulle aldrig ha sex utanför äktenskapet. Det är ju ett fruktansvärt brott och han skulle ha blivit stenad till döds direkt ju. 🙁
Och Jesus var ju syndfri.

Emmelipemmeli:

jag tror Gud förlåter.

Alla människor kan få förlåtelse. Men Gud kan inte förlåta en människa som inte ångrar sig och inte vill bli förlåten, någon som vägrar att ändra sig trots att den vet bättre och sånnt. 🙁
Och jag vet några som haft sex utanför äktenskapet o.s.v., och inte ångrar sig särskillt mycket alls. 🙁


   
SvaraCitera